• 13 Март 2025 |
  •  USD / BGN 1.7967
  •  GBP / BGN 2.3262
  •  CHF / BGN 2.0333
  • Радиация: София 0.11 (µSv/h)
  • Времето:  София 0°C

Кампанията „Говори открито срещу домашното насилие” със световно отличие от Global SABRE Awards 2015

Кампанията „Говори открито срещу домашното насилие” със световно отличие от Global SABRE Awards 2015

/КРОСС/Благотворителната инициатива на козметичния гигант AVON „Говори открито срещу домашното насилие" е една от 40-те най-добри PR кампании в целия свят според международния конкурс Global SABRE Awards 2015. Глобалното отличие за кампанията, реализирана в България през 2014 година под мотото „Сложи си обица на ухото! Нека заедно спрем домашното насилие!", е отличена сред повече от 5000 кандидатури от 60 държави. Избраните 40 финалиста са селекция от най-добрите кампании в Сверна и Латинска Америка, Европа, Близкия Изток, Африка и Азиатско-тихоокеанския регион. Официалната церемония по награждаване на победителите ще се състои на 28 октомври в Маями, САЩ.

Отличието за „Говори открито" идва, след като тази пролет кампанията получи златна награда в категория „Балкани", като се нареди и сред петте най-добри в района на Европа, Близкия Изток и Африка в най-високото платинено отличие - Platinum SABRE AWARD For Best In Show. Инициативата е реализирана за бранда от комуникационна агенция All Channels Communication Group - обслужващата PR агенция на AVON България. През 2014 г. кампанията, минала под слогана „Сложи си обица на ухото! Нека заедно спрем домашното насилие!", призова за пореден път обществото да покаже непримиримост към проявите на насилие.
"Tова международно признание е изключително ценно и ние сме много горди с него. Целта на AVON e да даде на жените увереност да преследват своето щастие, успех и признание във всяка една своя лична и обществена роля. Кампанията ни за борба с домашното насилие увлича усилията на хиляди от нашите Представители и потребители да набират средства за по-добро бъдеще на жертвите на тормоз. Смятаме, че успехът на „Говори открито", се дължи на ценностите на прозрачност, отчетност и вяра в промяната, които са в основата на нашата комуникация", коментира отличието Деница Желязкова, маркетинг мениджър на AVON за регион Балкани.

През 2014 г. в центъра на инициативата бе новият благотворителен продукт - обици „Нови възможности за жените", а основен посланик на каузата - актрисата Деси Бакърджиева. Благодарение на отзвука от кампанията и продажбата на продукти от синята серия на AVON компанията прави най-голямото дарение в България до момента - 50 000 лв. Набраните средства бяха дарени на партньора на кампанията - „Алианс за защита от насилие, основано на пола" и ще подпомогнат откриването на кризисен център за жени и деца, жертви на домашно насилие в Югоизточна България, този в Димитровград, който е сред центровете с най-голям капацитет в страната.

Кампанията "Говори открито" на AVON се реализира целогодишно, като през 2015 година си поставя още по-отговорна задача - да набере средства за стартиране на национална телефонна линия за жертви на насилие, която ще предлага професионална помощ от специалисти.

ВАШИЯТ FACEBOOK КОМЕНТАР
ВАШИЯТ КОМЕНТАР
Вашето име:
Коментар:
Публикувай
  • ПОСЛЕДНИ НОВИНИ
    БЪЛГАРИЯ
    ИКОНОМИКА
    ПОЛИТИКА
  • ОПЦИИ
    Запази Принтирай
    СПОДЕЛИ
    Twitter Facebook Svejo
    Вземи кратка връзка към тази страница

    копирайте маркирания текст

  • реклама

БЪЛГАРИЯ СВЯТ РУСИЯ ПОЛИТИКА ИКОНОМИКА КУЛТУРА ТЕХНОЛОГИИ СПОРТ ЛЮБОПИТНО КРОСС-ФОТО АНАЛИЗИ ИНТЕРВЮТА КОМЕНТАРИ ВАЛУТИ ХОРОСКОПИ ВРЕМЕТО НОВИНИ ОТ ДНЕС НОВИНИ ОТ ВЧЕРА ЦЪРКОВЕН КАЛЕНДАР ИСТОРИЯ НАУКА ШОУБИЗНЕС АВТОМОБИЛИ ЗДРАВЕ ТУРИЗЪМ РОЖДЕНИЦИТЕ ДНЕС ПРЕГЛЕД НА ПЕЧАТА ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ ТЕМИ И ГОСТИ В ЕФИРА ПРАВОСЛАВИЕ


Copyright © 2002 - 2025 CROSS Agency Ltd. Всички права запазени.
При използване на информация от Агенция "КРОСС" позоваването е задължително.
Агенция Кросс не носи отговорност за съдържанието на външни уебстраници.