- 12 Яну 2025 |
- USD / BGN 1.8981
- GBP / BGN 2.3369
- CHF / BGN 2.0771
- Радиация: София 0.11 (µSv/h)
- Времето: София 0°C
LG разкри бизнес стратегията си за домашно забавление на IFA 2015
07 Септември 2015 | 11:31
На кръгла маса по време на IFA 2015 в Берлин високопоставен представител на LG Electronics (LG) разкри плана на компанията да продаде пет пъти повече OLED телевизори за второто полугодие на 2015 г., като целта е превръщането на LG OLED в новия стандарт за качество при телевизорите до края на годината.
С основна цел за продаване на повече от един LG OLED телевизор на минута, Брайън Куон - изпълнителен вицепрезидент и изпълнителен директор на LG Home Entertainment Company - посочи четири всеобхватни маркетингови посоки, разработени, за да затвърдят лидерството на LG на пазара на домашното забавление: (1) повеждане на световния OLED TV пазар с разширена линия OLED телевизори, (2) провеждане на подсилени маркетингови кампании, за да се увеличи пазарното проникване на OLED телевизорите, (3) засилване на доминиращата позиция на LG в бизнеса на смарт платформи за телевизори (4) увеличаване печалбите в сферата на аудио-видео продуктите.
Разширена линия OLED телевизори
След първия в света 4K OLED телевизор с Висок Динамичен Обхват (HDR), LG ще въведе HDR технологията и в други от продуктите си от линията OLED TV. Очаква се новият 4K OLED телевизор да привлече нови клиенти с впечатляващия си дизайн, който е едва 4,8 мм в най-тънката си част. С множество нови функции, дизайн характеристики и формати на дисплея, LG ще осигури по-голямо разнообразие от OLED телевизори, за да задоволи вкусовете на различните си клиенти. LG са убедени, че новините за пускането на OLED телевизори и от други производители ще ускорят приемането им от все повече потребители и ще разширят дела им в пазара на телевизори.
Засилени маркетинг кампании
Компанията ще инвестира в разнообразни маркетинг кампании, за да повиши международните продажби на OLED телевизорите си, като например турове за представянето на продуктите и OLED дисплеи на големи летища по света. LG са сигурни, че добрите рецензии на LG OLED телевизорите от компании и организации, които тестват продукти, и различни медии ще повишат интереса у потребителите. Американско издание наскоро определи OLED телевизор на LG за телевизор на годината, а моделът 65EG9600 бе признат за „Цар на телевизорите" от дистрибутора на електроника Value Electronics.
Засилване на позицията в бизнеса със смарт платформите за телевизори
LG ще продължи да обогатява webOS платформата си с още телевизионно смарт съдържание от своите партньори като Netflix и YouTube, филми от местни снабдители и редица нови приложения. Компанията ще стартира стрийминг на HDR съдържание като услуга за потребители с webOS 2.0 смарт телевизори, съвместно с Amazon, и ще пусне своя Value Pack Upgrade за webOS 1.0 потребители, включващ безплатни услуги, налични в webOS 2.0.
Увеличаване печалбите в сферата на аудио-видео продуктите
LG има за цел да увеличи печалбите си в бизнеса с монитори, дигитални табла и аудио-видео. Благодарение на ненадминатата линия дигитални табла с ултратънки дисплеи и най-тънкия в света дизайн с дебелина, по-малка от 2 мм от панел до панел, LG се надява да затвърди репутацията си на снабдител на висококачествени дисплей продукти. Също така компанията интензивно ще промотира премиум мониторите си, като 21:9 плоските си и извити монитори с 4K резолюция. LG ще обогати Bluetooth аудио продуктовата си с линия, която надгражда с извития си саундбар и преносими високоговорители, обявени малко преди IFA 2015.