- 26 Дек 2024 |
- USD / BGN 1.8819
- GBP / BGN 2.3566
- CHF / BGN 2.0949
- Радиация: София 0.11 (µSv/h)
- Времето: София 0°C
Най-малко два акта за хотел-измамник във Велинград
09 Април 2018 | 08:35
/КРОСС/ Туристи останаха с празни джобове и очаквания да получат парите си след провалена почивка във Велинград. Група от около 20 души, сред които и деца, напуснаха хотел посред нощ, заради мизерни условия.
На недоволните клиенти беше обещано, че ще получат парите си от сайта, през който са резервирали ваканцията си. И до днес обаче това не се е случило, информира Нова.
„От миналата седмица работим по този случай. Целта е са да бъдат заличени максимално неприятностите, които са претърпели тези хора и преди всичко да получат обратно парите си, каквото обещание хотелиерът даде. И за част от туристите то е спазено. Допускам, че благодарение на нашата намеса, още след празниците, ще се предприемат действия и те ще си получат парите обратно". Така коментира в студиото на „Здравей, България" председателят на Комисията за защита на потребителите Димитър Маргаритов случаят с провалената почивка на български туристи във Велинград.
По думите му хотелът бил проверяван и преди, като и тогава условията за добра хигиена не отговаряли на изискванията.
„Очевидно това е проблемен обект. Тук ще бъдат съставени актове, най-малкото два на брой, от гледна точка на несъвпадането на категоризацията с това, което се предоставя като услуги. Глобите варират от 1000 до 5000 лв. като ние някъде по средата фиксираме санкцията", добави Маргаритов като поясни, че хотелът не може да бъде затворен и единствено подлежи на финансова санкция от страна на Комисията за защита на потребителите.
По думите му, комисията извършва проверка при сигнал. И посъветва, че недоволният турист може да направи снимка и да изиска да се направи протокол, който да се подпише от хотела, особено ако става въпрос за голяма група.