- 25 Ноем 2024 |
- USD / BGN 1.8784
- GBP / BGN 2.3506
- CHF / BGN 2.1094
- Радиация: София 0.11 (µSv/h)
- Времето: София 0°C
Publicis Sofia със социална кауза за дигитална пиратка по време на празниците
22 Декември 2017 | 15:29
/КРОСС/ Всяка година много българи, пострадали от пиратки, получават неотложна медицинска помощ и влизат в черната статистика на празничните новини. Сред тях често има и деца, за които това е просто игра и забавление. Този социален проблем придобива особено значение в навечерието на Коледните и новогодишни празници, и въпреки законовата забрана за продажба на пиротехнически изделия на лица под 18 години.
Творческа агенция Publicis Sofia, част от най-голямата комуникационна група у нас - Publicis One, реши да направи едно по-различно празнично пожелание към хората в България, давайки по-голяма гласност на този проблем. Агенцията разработи първата „дигитална пиратка" на адрес http://xmas.publicis.bg/, стимулирайки празнуващите да бъдат отговорни към своята безопасност и същевременно да се забавляват, като гърмят на воля дигитални, а не реални - пиратки. Една от основните цели на кампанията е да провокира колкото се може повече хора у нас да използват безопасните пиратки „онлайн", вместо „офлайн" и чисто физически. Затова страницата на кампанията има скрит брояч, който мери количеството „изгърмени" пиратки и след Нова година ще стане ясно колко хора са помислили за своята безопасност, наслаждавайки се на онлайн бомбичките.
„Призоваваме хората да мислят както за своето здраве, така и за това на техните близки, деца и семейства, същевременно отправяйки една закачка към тях за предстоящите празници. Апелираме и към търговците на този тип артикули да спазват законовите разпоредби и да не продават фойерверки и пиратки на непълнолетни лица" - споделят от екипа на агенцията.