- 12 Яну 2025 |
- USD / BGN 1.8981
- GBP / BGN 2.3369
- CHF / BGN 2.0771
- Радиация: София 0.11 (µSv/h)
- Времето: София 0°C
Dell разширява наличността в световен мащаб
10 Март 2016 | 11:33
/КРОСС/• ProSupport Plus за компютри и таблети е единствената услуга за цялостна поддръжка, комбинираща приоритетен достъп до експертна поддръжка, поправка на неочаквани повреди и проактивен/прогнозиращ мониторинг за автоматизирана защита и разрешаване на проблеми1
• Dell са първите, които предлагат проактивна и прогнозираща поддръжка за компютри и таблети чрез технологията на Dell SupportAssist1
• Отделяйте с до 84 процента по-малко време за повиквания за техническа поддръжка и извършвайте с до 58 процента по-малко стъпки за разрешаване на проблеми, свързани с харддиска, отколкото с основни конкуренти2
• ProSupport Plus за компютри и таблети вече е наличен за клиенти и партньори в още 37 държави и на пет нови езика, с което общият брой става 101 държави и 21 езика
Бракнел, Великобритания - Dell обяви, че водещата услуга за поддръжка ProSupport Plus за компютри и таблети вече е налична в още 33 държави в Европа, Близкия Изток, Африка и Азия. С технологията SupportAssist, Dell е първата и единствена компания в индустрията, която предлага проактивна и прогнозираща автоматизирана поддръжка за предотвратяване и разрешаване на проблеми за системи на крайни потребители. Цялостното решение за поддръжка е предназначено да осигури максимална поддръжка с минимално усилие от страна на клиента.
ProSupport Plus предотвратява проблеми, преди да са се появили3 и бързо разрешава такива, когато се появят, комбинирайки всичко, от което се нуждаят клиентите и партньорите, в едно предложение, което включва:
• 24x7 достъп до ProSupport инженери с експертни познания за хардуера и софтуера
• Проактивна и прогнозираща автоматизирана поддръжка чрез технологията за мониторинг на Dell SupportAssist3
• Самостоятелно управление на различните случаи и доставка на части чрез портала на Dell TechDirect, чрез мобилно приложение или API
• Покритие за капки, разливи и пикове на напрежение за защита на хардуера
• Запазване на харддиска след смяна, за да се гарантира контрола на данни4
• Специален технически акаунт мениджър, който носи най-голяма отговорност и осигурява месечен отчет за клиенти с 1,000 или повече ProSupport Plus системи5
Това разширяване означава, че ProSupport Plus вече е налична за Dell Latitude, OptiPlex, Precision, Vostro, XPS, Venue и Chromebook продуктите в следните държави в Европа, Близкия Изток и Африка: Алжир, Ангола, Бахрейн, Ботсуана, България, Кот д'Ивоар, Хърватия, Естония, Етиопия, Гана, Унгария, Исландия, Ирак, Йордания, Кения, Кувейт, Латвия, Либия, Литва, Мозамбик, Намибия, Нигерия, Оман, Катар, Румъния, Саудитска Арабия, Словения, Танзания, Тунис, Уганда и Обединените арабски емирства. Налична е също в следните азиатски държави: Бруней, Индонезия, Нова Зеландия и Филипините.
Цитати в подкрепа на гореизложеното:
„Dell революционизира модела на поддръжка с проактивна и прогнозираща автоматизирана поддръжка за системите на крайни потребители," казва Дъг Шмит, вицепрезидент и генерален мениджър „Глобална поддръжка и внедряване" в Dell. „ProSupport Plus е най-бързо развиващата се услуга в историята на Dell. Клиентите и партньорите ясно виждат значението не само на разрешаването на въпроси много по-бързо, но всъщност и цялостното им предотвратяване. Ние сме горди да предоставим тази услуга и всеобхватната й технология в още повече държави по света."