- 27 Ноем 2024 |
- USD / BGN 1.8588
- GBP / BGN 2.3429
- CHF / BGN 2.0999
- Радиация: София 0.11 (µSv/h)
- Времето: София 0°C
„Еврофутбол” пуска нов продукт на българския пазар –виртуален футбол
20 Август 2015 | 11:41
/КРОСС/ „Еврофутбол" пусна нов за българския пазар продукт - участниците на букмейкърската къща ще могат да трупат добри суми и от виртуален футбол SPORTMAX! Бързи печалби, динамика и атрактивни коефициенти за основните характеристики на играта!
Футболните срещи се играят на всеки 5 минути, а продължителността им е по 2 минути (по 60 сек. за полувреме), като „Еврофутбол" предлага девет вида залози за тях.
SPORTMAX е динамичен и интересен по своята същност продукт, като печелившите изходи се определят от външен, независим от „Еврофутбол", източник. Всеки двубой е уникален и не се повтаря, т.е. няма вероятност да се играят едни и същи мачове.Това дава възможност на играчите да изпробват късмета си, същевременно изпитвайки удоволствието от реалния футболен сблъсък.
Коефициентите са атрактивни, а печалбите се изплащат веднага след приключване на срещата.
Новият продукт SPORTMAX стартира заедно с най-новата кампания на българския букмейкър с допълнителни печалби за над 60 хил. лева. Тя започва на 21 август и ще продължи до 28 септември. В нея ще могат да се включат всички, които притежават талон за поне 10 лв. от спортни залози или за минимум 5 лв. от Гонки и виртуален футбол.
Срещу прогнозите си участниците ще получат от своя букмейкър по една карта, с която ще имат шанса да се борят за една от следните награди:
- Възможност да пуснат ново предвиждане за 1, 2, 5, 10 или 20 лева;
- Една от оригиналните тениски на българския национален отбор по футбол, с автограф;
- Големите печалби от 5 хиляди, 2 хиляди и 1000 лева, които ще се теглят след края на кампанията измежду всички, пуснали своя талон в специалните урни, разположени в пунктовете.
Повече информация може да намерите във всеки букмейкърски пункт или на www.eurofootball.bg.