• 23 Ноем 2024 |
  •  USD / BGN 1.8784
  •  GBP / BGN 2.3506
  •  CHF / BGN 2.1094
  • Радиация: София 0.11 (µSv/h)
  • Времето:  София 0°C

Да купуваме българско по Коледа, призова БНТ 2

Да купуваме българско по Коледа, призова БНТ 2

/КРОСС/ Да подкрепим българската икономика по празниците призова БНТ 2 чрез кампанията си „Купувам българско". Медията апелира в дните, когато купуваме подаръци и храни за Коледа и Нова година, да изберем стоки, произведени от български фирми и да вложим в менюто традиционни български продукти. Така ще помогнем на нашите производители. В ефира на БНТ 1, БНТ 2, БНТ Свят и Българското национално радио ще се завърти и специален клип, в който медията призовава по Коледа и Нова година да подкрепим българското производство и да бъдем активни и отговорни потребители.

„Кампанията „Купувам българско" постигна няколко успеха. Тя насочи вниманието на нашите зрители към българските стоки - мляко, сирене, кашкавал, хляб, сладкиши, козметика и др. Хората купиха милиони опаковки от тези продукти, обозначени с логото на кампанията и сами прецениха дали те са качествени. Производителите, от своя страна, разказаха и показаха как произвеждат, какви суровини използват и гарантираха, че нашето лого върху продуктите е знак за високо качество. Институциите, от които зависи развитието на българския бизнес, също чуха проблемите на производителите и някои от тях вече са преодолени чрез нормативни решения. Точно в тези ползи се оглежда част от мисията на обществената телевизия и затова екипът на БНТ 2 е удовлетворен от свършената работа. Надявам се, че за празниците още повече българи ще осъзнаят, че купуването на български стоки позволява нашите пари да останат в България", коментира директорът на Дирекция „БНТ Свят и региони" Екатерина Генова.

„Нашата идея е да напомним на всички, че Коледната суматоха около подаръците е чудесно време да се вгледат в българските стоки и да ги опознаят. Да купуваме българска стока, за да налеем истинско зърно в мелницата на българската икономика!", добави главният продуцент на новините на БНТ 2 Мариета Фидосиева.

Вече повече от година чрез различни инициативи, участие във форуми, предавания и директна връзка с потребителите в социалните мрежи кампанията „Купувам българско" е посредник между интересите на българските производители, държавните институции и хората.

В редица репортажи екипите на БНТ 2, които инициираха проекта, показаха конкретните проблеми на големите и по-малки фирми, и предложиха варианти за решения. В предаването „Вотът на потребителя" зрителите имат възможност да получат отговор на конкретни казуси, свързани с качеството на определени стоки, продукти и услуги.

От стартирането си досега „Купувам българско" успя да се разгърне като присъствие и в търговската мрежа и вече близо 9 милиона продукти и стоки имат стикерите с логото на кампанията. Близо 1 милион от тях са върху хлебни изделия, млечните продукти са около 3,5 милиона, а повече от 4 милиона кофички кисело мляко носят запазения знак на инициативата.

В кампанията „Купувам българско" участват стотици компании чрез техните браншови организации - асоциациите на хлебарите, сладкарите, производителите на млечни продукти, на екоторове, на парфюмерия, козметика, на мебели и на детски обувки.

 

ВАШИЯТ FACEBOOK КОМЕНТАР
ВАШИЯТ КОМЕНТАР
Вашето име:
Коментар:
Публикувай
  • ПОСЛЕДНИ НОВИНИ
    БЪЛГАРИЯ
    ИКОНОМИКА
    ПОЛИТИКА
  • ОПЦИИ
    Запази Принтирай
    СПОДЕЛИ
    Twitter Facebook Svejo
    Вземи кратка връзка към тази страница

    копирайте маркирания текст

  • реклама

БЪЛГАРИЯ СВЯТ РУСИЯ ПОЛИТИКА ИКОНОМИКА КУЛТУРА ТЕХНОЛОГИИ СПОРТ ЛЮБОПИТНО КРОСС-ФОТО АНАЛИЗИ ИНТЕРВЮТА КОМЕНТАРИ ВАЛУТИ ХОРОСКОПИ ВРЕМЕТО НОВИНИ ОТ ДНЕС НОВИНИ ОТ ВЧЕРА ЦЪРКОВЕН КАЛЕНДАР ИСТОРИЯ НАУКА ШОУБИЗНЕС АВТОМОБИЛИ ЗДРАВЕ ТУРИЗЪМ РОЖДЕНИЦИТЕ ДНЕС ПРЕГЛЕД НА ПЕЧАТА ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ ТЕМИ И ГОСТИ В ЕФИРА ПРАВОСЛАВИЕ


Copyright © 2002 - 2024 CROSS Agency Ltd. Всички права запазени.
При използване на информация от Агенция "КРОСС" позоваването е задължително.
Агенция Кросс не носи отговорност за съдържанието на външни уебстраници.