• 25 Ноем 2024 |
  •  USD / BGN 1.8784
  •  GBP / BGN 2.3506
  •  CHF / BGN 2.1094
  • Радиация: София 0.11 (µSv/h)
  • Времето:  София 0°C

Остават 4 дни до финала на класацията „ЛЮБИМИТЕ МАРКИ”

Остават 4 дни до финала на класацията „ЛЮБИМИТЕ МАРКИ”

/КРОСС/Следващите 4 дни – до 5 юли, четвъртък (включително), са финалните за десетото издание на класацията, в рамките на които потребителите могат да посочат своята любима марка в третия, последен етап от единствената потребителска класация у нас „ЛЮБИМИТЕ МАРКИ”. 

Общо 105 марки в 35 категории се борят за първо, второ и трето място във финалния кръг на конкурса. По 3 бранда във всяка категория се състезават за титлата ЛЮБИМА МАРКА. До момента в десетото, юбилейно издание на конкурса са взели участие близо 32 хиляди потребители.

Гласуването се извършва след предварителна регистрация на интернет адрес www.mylovemarks.eu. Потребителите номинират или гласуват в поне половината от категориите, след което потвърждават избора си през линк, изпратен автоматично на електронната им поща, посочена за контакт. Непотвърдените гласове не се отчитат!

Подбрани са 35 категории:

1. ВИСОКОАЛКОХОЛНИ НАПИТКИ.

2. БУТИЛИРАНИ ВОДИ.

3. КАФЕ И ТОПЛИ НАПИТКИ.

4. ЯДКИ, ЧИПС, СОЛЕТИ.

5. ЗАХАРНИ ИЗДЕЛИЯ.

6. МЕСНИ ПРОДУКТИ.

7. МЛЕЧНИ ПРОДУКТИ.

8. МАЙОНЕЗИ, ЛЮТЕНИЦИ И СОСОВЕ.

9. БИО ПРОДУКТИ И СУПЕР ХРАНИ.

10. КОЗМЕТИКА.

11. БИО И НАТУРАЛНА КОЗМЕТИКА.

12. ДЕРМО И МЕДИЦИНСКА КОЗМЕТИКА.

13. БЕБЕШКА КОЗМЕТИКА.

14. БЕБЕШКИ И ДЕТСКИ ПРОДУКТИ.

15. АВТОМОБИЛИ.

16. БЯЛА И ЧЕРНА ТЕХНИКА.

17. ЗАВЕДЕНИЯ.

18. УЕБ МЕДИИ И САЙТОВЕ.

19. РАДИО.

20. ТЕЛЕВИЗИЯ.

21. ЗАСТРАХОВАТЕЛНИ КОМПАНИИ И БРОКЕРИ.

22. БЪЛГАРСКА МАРКА.

23. БЪЛГАРСКА МАРКА – ХРАНИ И НАПИТКИ.

24. ФАРМАЦЕВТИЧНИ ПРОДУКТИ.

25. ВИТАМИНИ И ХРАНИТЕЛНИ И ДОБАВКИ.

26. БАНКИ.

27. ФИНТЕХ КОМПАНИИ.

28. ТУРИСТИЧЕСКИ ХОТЕЛИ И КОМПЛЕКСИ.

29. ТЪРГОВСКИ ЦЕНТРОВЕ – МОЛ.

30. ТЪРГОВСКИ ВЕРИГИ.

31. ЕЛЕКТРОННА ТЪРГОВИЯ.

32. ИТ И СОФТУЕРНИ ПРОДУКТИ.

33. ЛЮБИМ РАБОТОДАТЕЛ.

34. ИНОВАТИВНИ МАРКИ.

35. ПОЧИСТВАЩИ ПРЕПАРАТИ.

За разлика от други класации, „ЛЮБИМИТЕ МАРКИ” не разчита на жури при номинациите – те са свободни, основани единствено на потребителските предпочитания и не включват специални пазарни критерии. По този начин „ЛЮБИМИТЕ МАРКИ” представя не експертното, а потребителското мнение за брандинга.

Церемонията по награждаването ще се състои на 12 юли.

ВАШИЯТ FACEBOOK КОМЕНТАР
ВАШИЯТ КОМЕНТАР
Вашето име:
Коментар:
Публикувай
  • ПОСЛЕДНИ НОВИНИ
    БЪЛГАРИЯ
    ИКОНОМИКА
    ПОЛИТИКА
  • ОПЦИИ
    Запази Принтирай
    СПОДЕЛИ
    Twitter Facebook Svejo
    Вземи кратка връзка към тази страница

    копирайте маркирания текст

  • реклама

БЪЛГАРИЯ СВЯТ РУСИЯ ПОЛИТИКА ИКОНОМИКА КУЛТУРА ТЕХНОЛОГИИ СПОРТ ЛЮБОПИТНО КРОСС-ФОТО АНАЛИЗИ ИНТЕРВЮТА КОМЕНТАРИ ВАЛУТИ ХОРОСКОПИ ВРЕМЕТО НОВИНИ ОТ ДНЕС НОВИНИ ОТ ВЧЕРА ЦЪРКОВЕН КАЛЕНДАР ИСТОРИЯ НАУКА ШОУБИЗНЕС АВТОМОБИЛИ ЗДРАВЕ ТУРИЗЪМ РОЖДЕНИЦИТЕ ДНЕС ПРЕГЛЕД НА ПЕЧАТА ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ ТЕМИ И ГОСТИ В ЕФИРА ПРАВОСЛАВИЕ


Copyright © 2002 - 2024 CROSS Agency Ltd. Всички права запазени.
При използване на информация от Агенция "КРОСС" позоваването е задължително.
Агенция Кросс не носи отговорност за съдържанието на външни уебстраници.