• 25 Ноем 2024 |
  •  USD / BGN 1.8784
  •  GBP / BGN 2.3506
  •  CHF / BGN 2.1094
  • Радиация: София 0.11 (µSv/h)
  • Времето:  София 0°C

Японци правят невероятен електроболид с ретро дизайн

Японци правят невероятен електроболид с ретро дизайн

/КРОСС/ Infiniti ще представи електрически ретро роудстър на Конкурса за автомобилна елегантност в Пебъл Бийч, Калифорния, САЩ. Автомобилът е с открити колела в духа на състезателните болиди, и носи означението Prototype 9, пише Vesti. Проблемът във всичко това е, че Infiniti e на пазара от няма и 30 години, а тази концепция пресъздава най-доброто от състезателната история от 30-те и 40-те години на миналия век.

Автомобилът се задвижва от прототипен електромотор и батерии. Тези елементи от бъдещето контрастират ефектно на традиционните материали и техники, приложени при създаването на Prototype 9, включително панелите по каросерията, ръчно ковани от екип японски майстори такуми.

Prototype 9 е вдъхновен от изгрева на японския моторен спорт и създадения специално за състезания Prince R380, който също ще присъства по време на Седмицата на скоростта в Монтерей и в клуба Куейл. R380 неколкократно чупи рекордите за скорост през 1965 преди да запише победа в Гран при на Япония през 1966 г на пистата „Фуджи". Prince Motor Company се смята за първия японски производител на премиум автомобили и наследството му може да се проследи до актуалната гама от модели на Infiniti. Всъщност болидът, който ще бъде показан в Куейл, е конкретният екземпляр, спечелил Гран при на Япония през 1966, за който се смята, че вероятно е последният оцелял R380.

Каросерията на Prototype 9 е изградена от стоманени панели, поставени върху стоманена рама. Детайлите са изчукани от майсторите такуми, като са запазени ключовите за всеки автомобил Infiniti елементи, като решетката с двойна арка, „хрилете на акула" зад предните колела, мускулестия преден капак и острите линии, които се простират от предницата назад.

Prototype 9 е първият модел на Infiniti с електрическо задвижване. То се състои от 30-киловатчасова батерия, която си партнира с електромотор от ново поколение. Той все още не е вграждан в производствен модел.

Електромоторът произвежда 148 к.с. и 320 Нм, които задвижват задните колела през едностепенна скоростна кутия. Максималната скорост на Prototype 9 е 170 км/ч, а ускорението до 100 км/ч се осъществява за 5,5 секунди, като батерията би могла да издържи 20 минути при сериозно пистово натоварване.

 

ВАШИЯТ FACEBOOK КОМЕНТАР
ВАШИЯТ КОМЕНТАР
Вашето име:
Коментар:
Публикувай
  • ПОСЛЕДНИ НОВИНИ
    БЪЛГАРИЯ
    ИКОНОМИКА
    ПОЛИТИКА
  • ОПЦИИ
    Запази Принтирай
    СПОДЕЛИ
    Twitter Facebook Svejo
    Вземи кратка връзка към тази страница

    копирайте маркирания текст

  • реклама

БЪЛГАРИЯ СВЯТ РУСИЯ ПОЛИТИКА ИКОНОМИКА КУЛТУРА ТЕХНОЛОГИИ СПОРТ ЛЮБОПИТНО КРОСС-ФОТО АНАЛИЗИ ИНТЕРВЮТА КОМЕНТАРИ ВАЛУТИ ХОРОСКОПИ ВРЕМЕТО НОВИНИ ОТ ДНЕС НОВИНИ ОТ ВЧЕРА ЦЪРКОВЕН КАЛЕНДАР ИСТОРИЯ НАУКА ШОУБИЗНЕС АВТОМОБИЛИ ЗДРАВЕ ТУРИЗЪМ РОЖДЕНИЦИТЕ ДНЕС ПРЕГЛЕД НА ПЕЧАТА ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ ТЕМИ И ГОСТИ В ЕФИРА ПРАВОСЛАВИЕ


Copyright © 2002 - 2024 CROSS Agency Ltd. Всички права запазени.
При използване на информация от Агенция "КРОСС" позоваването е задължително.
Агенция Кросс не носи отговорност за съдържанието на външни уебстраници.