- 28 Ноем 2024 |
- USD / BGN 1.8572
- GBP / BGN 2.3451
- CHF / BGN 2.1010
- Радиация: София 0.11 (µSv/h)
- Времето: София 0°C
Две дами станаха „Почетен клиент на БДЖ” за 2014-а
22 Декември 2014 | 14:59
Софиоя /КРОСС/ „Холдинг Български държавни железници" ЕАД връчи за десета поредна година приза „Почетен клиент на БДЖ". Призът е свързан с бонусната програма на железопътния превозвач, която дава възможност на клиентите да събират бонусни точки в зависимост от вида и броя на закупените от тях абонаментни карти за пътуване с влак. Според регламента, почетен клиент на „Холдинг БДЖ" ЕАД става пътникът, събрал най-голям брой бонусни точки през годината. Наградата, която традиционно се връчва на носителя на приза, е карта за безплатно пътуване за една година по цялата железопътна мрежа в страната.
Кампанията по номиниране на „Почетен клиент на БДЖ" за 2014 г. стартира на 13-и януари и приключи на 10-и декември. По време на кампанията най-много бонусни точки събраха г-жа Антоанета Горанова от с. Подем (24 т.) и г-жа Мая Паскова от с. Ясен (24 т.). През настоящата година г-жа Горанова и г-жа Паскова са закупили по дванадесет абонаментни карти по редовна тарифа за пътуване по маршрутите Плевен - Подем (с дължина 21 км) и Плевен - Ясен (с дължина 7 км). Поради факта, че двете дами са събрали еднакъв брой бонусни точки, Съветът на директорите на „Холдинг БДЖ" ЕАД удостои и Антоанета Горанова и Мая Паскова с приза „Почетен клиент на БДЖ" за 2014 г. Г-жа Горанова и г-жа Паскова се награждават с карти за безплатно пътуване през цялата 2015 г. в първа класа на всички влакове, пътуващи в страната.
На второ място се класира г-жа Пенка Йовчева от гр. Хисар, която през 2014 г. е закупила четири абонаментни карти по редовна тарифа за пътуване по маршрут Пловдив - Хисар (50 км). Пенка Йовчева беше наградена с карта за безплатно пътуване за срок от шест месеца в първа класа на всички влакове, пътуващи в страната.
Класиралите се на трето, четвърто и пето място получават тримесечни карти за безплатно пътуване в цялата страна.
Бонусната програма на „Холдинг Български държавни железници" ЕАД ще продължи и през следващата година. Новата кампания по номиниране на „Почетен клиент на БДЖ" за 2015 г. ще стартира от 12-и януари.