- 28 Дек 2024 |
- USD / BGN 1.8743
- GBP / BGN 2.3536
- CHF / BGN 2.0816
- Радиация: София 0.11 (µSv/h)
- Времето: София 0°C
„Hа баба“ - киселото мляко с най-добро качество
24 Септември 2014 | 11:12
/КРОСС/ Киселото мляко „На баба" е най-предпочитано според критерия качество от българите. Това стана ясно от гласовете на българските потребители в първото за България проучване QUDAL - QUality meDAL.
В рамките на проучването QUDAL българските потребители трябваше да посочат кой продукт биха закупили и ползвали, ако единствено качеството е определящо за тяхната покупка и потребление.
Най-голям брой потребители са посочили „На баба" за кисело мляко с най-високо качество на пазара.
Проучването QUDAL - QUality meDAL, се извършва в България от швейцарската организация ICERTIAS - International Certification Association GmbH. Тя оценява впечатленията и удовлетвореността на гражданите от качеството на продукти и услуги, предлагащи се на местния пазар. Цялото проучване в България обхвана над сто търговски и нетърговски категории (напр. най-качествено мляко, най-качествен автомобил, най-добър певец в страната и др.).
Въпросите в проучването QUDAL - QUality meDAL, са с отворен край, т.e. на анкетираните не се дават предварителни варианти за отговор. Те свободно посочват имената на производители и доставчици на услуги, които според тях принципно се отличават с най-добро качество.
В раздела на проучването, посветен на българското кисело мляко, на анкетираните бе зададен следният въпрос:
„Посочете името на българско кисело мляко, което според Вашия личен опит и мнение предлага абсолютно най-високо качество на българския пазар".
На този въпрос най-голям брой потребители са отговорили: „На баба".
Проучването на QUDAL не измерва пазарния дял или силата на даден бранд, а единствено и само опита и удовлетвореността на анкетираните от качеството на предлаганите на пазара продукти/услуги.
Проучването QUDAL - QUality meDAL България 2014/2015, бе извършено от швейцарската организация ICERTIAS - International Certification Association GmbH на територията на нашата страна през м. март 2014 г., използвайки онлайн анкетиране по метода CAWI - DEEPMA (Computer Assisted Web Interviewing - Deep Mind Awareness). Участваха 1200 български интернет потребители на възраст над 15 години. Проучването обхвана цялата територия на България.