• 28 Септ 2024 |
  •  USD / BGN 1.7529
  •  GBP / BGN 2.3469
  •  CHF / BGN 2.0763
  • Радиация: София 0.11 (µSv/h)
  • Времето:  София 30°C

„Hа баба“ - киселото мляко с най-добро качество

„Hа баба“ - киселото мляко с най-добро качество

/КРОСС/ Киселото мляко „На баба" е най-предпочитано според критерия качество от българите. Това стана ясно от гласовете на българските потребители в първото за България проучване QUDAL - QUality meDAL.

В рамките на проучването QUDAL българските потребители трябваше да посочат кой продукт биха закупили и ползвали, ако единствено качеството е определящо за тяхната покупка и потребление.

Най-голям брой потребители са посочили „На баба" за кисело мляко с най-високо качество на пазара.

Проучването QUDAL - QUality meDAL, се извършва в България от швейцарската организация ICERTIAS - International Certification Association GmbH. Тя оценява впечатленията и удовлетвореността на гражданите от качеството на продукти и услуги, предлагащи се на местния пазар. Цялото проучване в България обхвана над сто търговски и нетърговски категории (напр. най-качествено мляко, най-качествен автомобил, най-добър певец в страната и др.).

Въпросите в проучването QUDAL - QUality meDAL, са с отворен край, т.e. на анкетираните не се дават предварителни варианти за отговор. Те свободно посочват имената на производители и доставчици на услуги, които според тях принципно се отличават с най-добро качество.

В раздела на проучването, посветен на българското кисело мляко, на анкетираните бе зададен следният въпрос:

„Посочете името на българско кисело мляко, което според Вашия личен опит и мнение предлага абсолютно най-високо качество на българския пазар".
На този въпрос най-голям брой потребители са отговорили: „На баба".

Проучването на QUDAL не измерва пазарния дял или силата на даден бранд, а единствено и само опита и удовлетвореността на анкетираните от качеството на предлаганите на пазара продукти/услуги.

Проучването QUDAL - QUality meDAL България 2014/2015, бе извършено от швейцарската организация ICERTIAS - International Certification Association GmbH на територията на нашата страна през м. март 2014 г., използвайки онлайн анкетиране по метода CAWI - DEEPMA (Computer Assisted Web Interviewing - Deep Mind Awareness). Участваха 1200 български интернет потребители на възраст над 15 години. Проучването обхвана цялата територия на България.

 

ВАШИЯТ FACEBOOK КОМЕНТАР
ВАШИЯТ КОМЕНТАР
Вашето име:
Коментар:
Публикувай

Анонимен

Няма нужда от излишен хейт. Въпрос на вкус! На мен млеката на Ел Би не ми харесват, а На баба вкуса ми харесва. Нека хората сами избират какво да си купуват.

25.09.2014 15:20:08

Анонимен

това е платена реклама няма как химията на баба да се нарече кисело мляко има само едно истинско кисело мляко и то е: www.lbbulgaricum.bg

24.09.2014 11:42:26

  • ПОСЛЕДНИ НОВИНИ
    БЪЛГАРИЯ
    ИКОНОМИКА
    ПОЛИТИКА
  • ОПЦИИ
    Запази Принтирай
    СПОДЕЛИ
    Twitter Facebook Svejo
    Вземи кратка връзка към тази страница

    копирайте маркирания текст

  • реклама

БЪЛГАРИЯ СВЯТ РУСИЯ ПОЛИТИКА ИКОНОМИКА КУЛТУРА ТЕХНОЛОГИИ СПОРТ ЛЮБОПИТНО КРОСС-ФОТО АНАЛИЗИ ИНТЕРВЮТА КОМЕНТАРИ ВАЛУТИ ХОРОСКОПИ ВРЕМЕТО НОВИНИ ОТ ДНЕС НОВИНИ ОТ ВЧЕРА ЦЪРКОВЕН КАЛЕНДАР ИСТОРИЯ НАУКА ШОУБИЗНЕС АВТОМОБИЛИ ЗДРАВЕ ТУРИЗЪМ РОЖДЕНИЦИТЕ ДНЕС ПРЕГЛЕД НА ПЕЧАТА ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ ТЕМИ И ГОСТИ В ЕФИРА ПРАВОСЛАВИЕ


Copyright © 2002 - 2024 CROSS Agency Ltd. Всички права запазени.
При използване на информация от Агенция "КРОСС" позоваването е задължително.
Агенция Кросс не носи отговорност за съдържанието на външни уебстраници.