• 26 Дек 2024 |
  •  USD / BGN 1.8819
  •  GBP / BGN 2.3566
  •  CHF / BGN 2.0949
  • Радиация: София 0.11 (µSv/h)
  • Времето:  София 0°C

Ная от кутията с вафли „оживява“ благодарение на иновативна технология

Ная от кутията с вафли „оживява“ благодарение на иновативна технология

/КРОСС/ Приложение с добавена реалност позволява на закупилите от новите кутии на вафли „Ная" да видят как русото момиченце от опаковката „оживява" в ръцете им.

„Престиж-96" затвърждава позицията си на иноватор в хранителната индустрия, като използва „Добавена реалност" (Augmented reality или AR) в комбинация с един от своите най-популярни продукти - вафли Ная. Компанията добавя към вафлите подарък - мобилно приложение, което позволява на Ная от опаковката да „оживее". Благодарение на използваната иновативна технология, потребителите ще могат да видят как малката героиня танцува и говори. Всеки вкус - какао, класик и кокос - активира различна добавена реалност, в която Ная е с различен тоалет и изпълнява различен танц.

За да имат възможност да се запознаят с Ная, след като закупят продукт в промоционална опаковка, желаещите трябва да свалят безплатно приложението „scanAR" на смартфон или таблет и да го активират. След това остава само да насочат мобилното устройство към лицето на кутията и Ная ще се появи пред тях под формата на 3D холограма, която говори и танцува. Потребителите дори ще могат да „вземат" героинята в ръка и да се снимат с нея. А за тези, които обичат да играят, има и добавена състезателна игра. Мобилното приложение е дело на българския стартъп iGreet, а дизайнът - на талантливите дизайнери от Viarity.

„Престиж-96" е първият български производител в хранителната индустрия, който прилага тази иновативна технология върху опаковката на свой продукт. Като утвърден лидер в своята област, компанията взима решението да съчетае традиции с иновации, доверявайки един от най-емблематичните си продукти на креативността на две млади български стартъп компании. Добавената реалност все още не е широко разпространена в България, но в чужбина тя набира все по-голяма популярност. Използвайки добавената реалност, „Престиж" предоставя на своите потребители възможност да се запознаят с Ная по един нов, интересен и увлекателен начин.

 

ВАШИЯТ FACEBOOK КОМЕНТАР
ВАШИЯТ КОМЕНТАР
Вашето име:
Коментар:
Публикувай
  • ПОСЛЕДНИ НОВИНИ
    БЪЛГАРИЯ
    ИКОНОМИКА
    ПОЛИТИКА
  • ОПЦИИ
    Запази Принтирай
    СПОДЕЛИ
    Twitter Facebook Svejo
    Вземи кратка връзка към тази страница

    копирайте маркирания текст

  • реклама

БЪЛГАРИЯ СВЯТ РУСИЯ ПОЛИТИКА ИКОНОМИКА КУЛТУРА ТЕХНОЛОГИИ СПОРТ ЛЮБОПИТНО КРОСС-ФОТО АНАЛИЗИ ИНТЕРВЮТА КОМЕНТАРИ ВАЛУТИ ХОРОСКОПИ ВРЕМЕТО НОВИНИ ОТ ДНЕС НОВИНИ ОТ ВЧЕРА ЦЪРКОВЕН КАЛЕНДАР ИСТОРИЯ НАУКА ШОУБИЗНЕС АВТОМОБИЛИ ЗДРАВЕ ТУРИЗЪМ РОЖДЕНИЦИТЕ ДНЕС ПРЕГЛЕД НА ПЕЧАТА ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ ТЕМИ И ГОСТИ В ЕФИРА ПРАВОСЛАВИЕ


Copyright © 2002 - 2024 CROSS Agency Ltd. Всички права запазени.
При използване на информация от Агенция "КРОСС" позоваването е задължително.
Агенция Кросс не носи отговорност за съдържанието на външни уебстраници.