• 05 Яну 2025 |
  •  USD / BGN 1.8991
  •  GBP / BGN 2.3566
  •  CHF / BGN 2.0891
  • Радиация: София 0.11 (µSv/h)
  • Времето:  София 0°C

RESERVED отваря най-големия си магазин в България

RESERVED отваря най-големия си магазин в България

/КРОСС/ Световният моден гигант LPP за пръв път предлага 5-те си бранда на едно място в Sofia Ring Mall

Хитовата модна марка Reserved отваря най-големия си магазин в България на 1 март. Ценителите на бранда вече ще могат да намерят пълната гама на най-новите и любими колекции, разположени на над 2000кв.м. в Sofia Ring Mall.


Reserved е най-старата, водеща марка на модния гигант LPP. Тя предлага модерни и качествени дрехи за цялото семейство - жени, мъже и деца, като най-новите модели се доставят всеки ден в над 400-те й търговски обекта в Европа. От 1 март сред тях ще е и най-големият в страната ни магазин, намиращ се в Sofia Ring Mall. В деня на откриването от Reserved са подготвили атрактивни намаления за най-верните почитатели на марката.

Компанията LPP, която ежегодно продава над 140 милиона дрехи по цял свят, отваря в търговския център в полите на Витоша цели 5 магазина на своите популярни марки Reserved, Cropp, House, Mohito и Sinsay, като последната прави премиера в България.

Групата LPP управлява пет разпознаваеми бранда в сегмента fast-fashion: Reserved, Cropp, House, Mohito и Sinsay. Мрежата за продажба на дребно на модния гигант обхваща 20 държави, а в края на 2017 г. магазините й по цял свят са вече над 1700. LPP е създадена през 1991 г. в Гданск и за 27 години се превръща от малка местна фирма в една от най-бързо разрастващите се международни модни компании с регулярен ръст на продажбите, чиито приходи надхвърлят 1,6 милиарда евро годишно.

Кейт Мос, Кара Делевин и дъщерята на Мик Джагър са били рекламни лица на Reserved, а Mohito се рекламира от супермодели като Аня Рубик.

Откриването на петте магазина на модния гигант LPP затвърждава мисията на Sofia Ring Mall да организира ексклузивни събития и да предоставя неповторими преживявания за своите клиенти. Следвайки концепцията за "one-stop-shop" - с едно идване посетителите да задоволят всичките си нужди за пазаруване, с обогатения избор от ресторанти и първокласни магазини, на търговския център в полите на Витоша се налага като предпочитана дестинация за добър начин на живот и за перфектно прекарване на свободното време на цялото семейство.

 

 

ВАШИЯТ FACEBOOK КОМЕНТАР
ВАШИЯТ КОМЕНТАР
Вашето име:
Коментар:
Публикувай
  • ПОСЛЕДНИ НОВИНИ
    БЪЛГАРИЯ
    ИКОНОМИКА
    ПОЛИТИКА
  • ОПЦИИ
    Запази Принтирай
    СПОДЕЛИ
    Twitter Facebook Svejo
    Вземи кратка връзка към тази страница

    копирайте маркирания текст

  • реклама

БЪЛГАРИЯ СВЯТ РУСИЯ ПОЛИТИКА ИКОНОМИКА КУЛТУРА ТЕХНОЛОГИИ СПОРТ ЛЮБОПИТНО КРОСС-ФОТО АНАЛИЗИ ИНТЕРВЮТА КОМЕНТАРИ ВАЛУТИ ХОРОСКОПИ ВРЕМЕТО НОВИНИ ОТ ДНЕС НОВИНИ ОТ ВЧЕРА ЦЪРКОВЕН КАЛЕНДАР ИСТОРИЯ НАУКА ШОУБИЗНЕС АВТОМОБИЛИ ЗДРАВЕ ТУРИЗЪМ РОЖДЕНИЦИТЕ ДНЕС ПРЕГЛЕД НА ПЕЧАТА ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ ТЕМИ И ГОСТИ В ЕФИРА ПРАВОСЛАВИЕ


Copyright © 2002 - 2025 CROSS Agency Ltd. Всички права запазени.
При използване на информация от Агенция "КРОСС" позоваването е задължително.
Агенция Кросс не носи отговорност за съдържанието на външни уебстраници.