- 28 Ноем 2024 |
- USD / BGN 1.8553
- GBP / BGN 2.3499
- CHF / BGN 2.0999
- Радиация: София 0.11 (µSv/h)
- Времето: София 0°C
LG изследва нови възможности за бизнес приложение на роботите си с разширяването на портфолиото
04 Януари 2018 | 18:10
/КРОСС/ Роботите са един от ключовите фактори за превръщането на LG в лидер при изкуствения интелект
След като представи гамата си от роботи преди година, LG Electronics (LG) изненадва публиката с още иновации в тази област и ще покаже три нови работни робота по време на изложението за потребителска електроника CES 2018. Създадените от LG концептуални роботи са специално разработени за употреба в хотели, летища и супермаркети. Тези модели засвидетелстват ангажимента на LG към този бизнес сегмент и желанието на компанията да разраства продуктовото си портфолио за роботика.
LG представя новата си CLOi (КЛОУИ) марка с роботи, като част от нея са робота-сервитьор (Serving Robot), робота-пиколо (Porter Robot) и робота-пазарска количка (Shopping Cart Robot). Те са новите предложения на компанията след лансирането на тестовия робот за предоставяне на насоки по летищата (Airport Guide Robot) и тестовия робот за почистване на летища (Airport Cleaning Robot), чиито изпитвания наскоро приключиха успешно в рамките на международното летище в Корея. Роботът-косачка (Lawn Mowing Robot) и вежливият Hub Robot, които наскоро участваха в тестове в една от най-големите финансови институции в Корея, са също част от продуктовото семейство на CLOi.
Целта на роботът-сервитьор е бързо и ефективно да разнася храна и напитки на гостите и клиентите в хотелите и чакалните в летищата. Роботът може да достави храна и освежаващи напитки по всяко време, а благодарение на вградения си плъзгащ се поднос, той може лесно и безопасно да сервира. След като доставката бъде потвърдена от клиента, роботът-сервитьор се връща на изходната си позиция напълно самостоятелно.
Роботът-пиколо е създаден с цел да доставя багаж до стаите на гостите. Той намалява неудобствата, свързани с бавното обслужване и дългото изчакване по време на един хотелски престой. Роботът-пиколо може да се справи и с експресни услуги по регистрация на настаняване, както и да обработва плащания, което дава възможност на заетите гости да освободят хотелската стая и багажът им да бъде доставен до изчакващ автомобил за рекордно кратко време.
LG прилага експертизата си в роботиката и за да подобри пазаруването в премиум супермаркети. С помощта на робота-пазарска количка клиентите могат да сканират продуктите, използвайки четеца на баркодове, вграден в робота и така да разглеждат цените. Клиентите също разполагат с пълния си списък с покупки на предния дисплей на робота. Посредством смартфон приложение роботът може да насочва пазаруващите към продуктите, които са избрали.
CLOi роботите на LG ще бъдат разработвани успоредно с ThinQ- марката за изкуствен интелект (AI) при потребителската електроника и домакинските уреди на компанията. CLOi е марка, която е създадена да предоставя едновременно емоционално взаимодействие и новаторско удобство на клиентите, използващи AI технологии.
"Част от бъдещата стратегия за разрастване на LG е разширяването на портфолиото от роботи, които могат да внесат истинско удобство и иновации в живота на клиентите ни," каза Рю Хйе-джунг, завеждащ дивизията за умни технологии в LG Home Appliance & Air Solutions Company. "Ще продължим да развиваме широка гама от продукти при роботите за дома и бизнеса, като същевременно ще търсим нови начини, по които да допринесем за развитието на роботиката."