• 25 Дек 2024 |
  •  USD / BGN 1.8819
  •  GBP / BGN 2.3566
  •  CHF / BGN 2.0949
  • Радиация: София 0.11 (µSv/h)
  • Времето:  София 0°C

Любовта е безценна…особено на Св. Валентин

Любовта е безценна…особено на Св. Валентин

/КРОСС/ Парите не са от значение, когато пазаруваме за любимите хора, сочи годишното проучване "Mastercard Love Index"

Дали е малък романтичен жест, или екстравагантна изненада за специалния човек, хората по света усещат духа на Св. Валентин и харчат повече от всякога по време на най-романтичния ден в годината.  

Годишното проучване “Mastercard Love Index”, което представя данни от анализа на разплащателните трансакции за последните три години, разкрива, че емоционалното харчене бележи ръст от 49%. Макар все още по-голямата част от покупките да се извършват лично, дигитализацията вече превзема и Св. Валентин – трансакциите, извършвани в сайтове за електронна търговия по време на романтичния празник, бележат ръст от 37%.

Ако все още не сте избрали нещо специално за любимия човек, това не е повод за паника. Данните на Mastercard показват, че не сте единствените. По-голямата част от покупките за Св. Валентин се извършват в последния момент, като 13-и февруари акумулира 47,7 милиона от трансакциите през последните три години.

Последните години ясно показват, че пътят към сърцето определено минава през стомаха, като харченето в ресторанти бележи стремителен ръст от 102% от 2014-а година.

Макар през последните няколко години да казваме „обичам те“ по различни начини, да засвидетелстваш чувствата си към някого на 14-и февруари е по-популярно от всякога.

Проучването „Mastercard Love Index“ подчертава ключови глобални и регионални тенденции с цел да предложи на търговците безценна информация за това как потребителите искат да прекарат най-романтичния ден в годината,коментира Ваня Манова, мениджър на Mastercard за България и Македония.

Проучването, което изследва потребителското поведение на повече от 200 територии по света, отличава няколко други покупателни тенденции.

Личното отношение продължава да бъде от значение: Въпреки продължителния ръст на онлайн пазаруването, 95% от транзакциите около Св. Валентин все още се извършват лично. Латинска Америка отбелязва най-голям ръст при онлайн покупките – с 250% повече от 2014-а до 2016-а година. Следва я Близкият изток и Африка с 56% ръст.   

 

Тенденциите в различните райони

Азиатско-тихоокеански регион

·         Харчат повечето от средствата си за хотели/ мотели за Св. Валентин – 37%, което е 33% ръст от 2014 година

·         Извършват 85% от покупките си на Св. Валентин лично, но въпреки това онлайн пазаруването се е увеличило с 81% през последните три години

Канада

·         Избират да харчат повечето средства за ресторанти и хранене навън на Св. Валентин – 34%

·         59% от харченията се извършват лично (най-ниският процент на фона на всички региони)

Европа

·         Повечето от харчовете по време на Св. Валентин са за хотели/ мотели – 35%, което бележи 50% ръст за три години

·         В Европа се извършват най-много покупки онлайн в сравнение с останалите региони – 19% от покупките за Св. Валентин се извършват през сайтове за електронна търговия

·         Най-висок ръст на Св. Валентин в Европа отчитат ресторантите – с 67% повече за период от три години

Латинска Америка

·         Онлайн пазаруването бележи най-висок ръст – 250% за три години.

·         Отбелязва се ръст и в покупките на цветя, където се наблюдава огромно увеличение от 271% между 2014-2016 

·         Отчита се и най-голям ръст при разходите за бижута – с 66% повече

САЩ

·         Обичат да харчат за храна, 44% от харчовете са за ресторанти, а това отбелязва най-големия ръст за всички региони от 2014 година – със 130% повече

·         90% от покупките се извършват лично

·         Харченето за хотели/ мотели на Св. Валентин също отбелязва ръст от 57% през последните три години

Близкият изток

·         По-голямата част от бюджета за Св. Валентин се предвижда за хотели/ мотели (43%), следвани от покупките на бижута (22%)

·         Три четвърти от покупките (75%) се извършват лично

·         Също се отбелязва ръст в продажбите на цветя – с 22% повече през последните три години

ВАШИЯТ FACEBOOK КОМЕНТАР
ВАШИЯТ КОМЕНТАР
Вашето име:
Коментар:
Публикувай
  • ПОСЛЕДНИ НОВИНИ
    БЪЛГАРИЯ
    ИКОНОМИКА
    ПОЛИТИКА
  • ОПЦИИ
    Запази Принтирай
    СПОДЕЛИ
    Twitter Facebook Svejo
    Вземи кратка връзка към тази страница

    копирайте маркирания текст

  • реклама

БЪЛГАРИЯ СВЯТ РУСИЯ ПОЛИТИКА ИКОНОМИКА КУЛТУРА ТЕХНОЛОГИИ СПОРТ ЛЮБОПИТНО КРОСС-ФОТО АНАЛИЗИ ИНТЕРВЮТА КОМЕНТАРИ ВАЛУТИ ХОРОСКОПИ ВРЕМЕТО НОВИНИ ОТ ДНЕС НОВИНИ ОТ ВЧЕРА ЦЪРКОВЕН КАЛЕНДАР ИСТОРИЯ НАУКА ШОУБИЗНЕС АВТОМОБИЛИ ЗДРАВЕ ТУРИЗЪМ РОЖДЕНИЦИТЕ ДНЕС ПРЕГЛЕД НА ПЕЧАТА ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ ТЕМИ И ГОСТИ В ЕФИРА ПРАВОСЛАВИЕ


Copyright © 2002 - 2024 CROSS Agency Ltd. Всички права запазени.
При използване на информация от Агенция "КРОСС" позоваването е задължително.
Агенция Кросс не носи отговорност за съдържанието на външни уебстраници.