• 25 Дек 2024 |
  •  USD / BGN 1.8819
  •  GBP / BGN 2.3566
  •  CHF / BGN 2.0949
  • Радиация: София 0.11 (µSv/h)
  • Времето:  София 0°C

Saatchi & Saatchi ще бъде новата рекламна агенция на Мтел

Saatchi & Saatchi ще бъде новата рекламна агенция на Мтел

/КРОСС/ Saatchi & Saatchi ще бъде новата рекламна агенция на Мтел. Агенцията беше избрана на специален конкурс, като в надпреварата участваха Saatchi&Saatchi, BBDO, McCann Erickson - София и „The Smarts", които бяха рекламна агенция на Мтел от 2014 година досега.

Основен фактор при избора на рекламна агенция бяха предложените цялостни стратегически решения и демонстрираното познаване на телеком бизнеса. Амбицията на двете компании е да работят в тясно сътрудничество, създавайки партньорство от нов вид и предизвиквайки утвърдените представи за ролята на рекламата и рекламните агенции.

За тази цел Saatchi & Saatchi ще създаде специализиран екип от български и международни професионалисти, за да отговори на големия обем работа и на дългосрочните бизнес цели на компанията за предлагане на все по-качествени телеком услуги на всички свои клиенти.

Saatchi & Saatchi отваря врати в България през 1995 година и вече повече от 20 години участва активно в изграждането и развитието на рекламната индустрия в страната. Агенцията е част от най-голямата комуникационна група в България - Publicis One, а в световен мащаб има 130 офиса в 70 държави и над 6500 служители. През годините Saatchi & Saatchi е печелила десетки отличия от различни конкурси за реклама, а през 2016 година стана „Агенция на годината" в конкурса за рекламна ефективност "Effie България".

„За нас ролята на творческата агенция не е на обслужваща и това е една от причините ние да преценим, че ни трябва бизнес партньор с разбиране за потребителя и много идеи, който да ни помага не само в чисто творческото "преразказване" на нашите продуктови оферти и проекти, но и в целия бизнес процес", коментира Петя Стоянова, директор „Маркетинг комуникации" в Мтел.

„Ролята на Saatchi е не просто да създава реклами: ние даваме на клиентите си работещи творчески решения на реални бизнес проблеми. Ето защо сме изключително развълнувани от възможностите, които партньорството ни с Мтел предлага. В днешния свят на тотална свързаност и бързо развиващи се технологии, комуникацията на бранд като Мтел не може и не трябва просто да говори на хората. Тя трябва да е част от преживяването, начало на диалог между страните, реална добавена стойност в живота на хората", коментира Георги Гавазов, управител на Saatchi & Saatchi.

 

 

ВАШИЯТ FACEBOOK КОМЕНТАР
ВАШИЯТ КОМЕНТАР
Вашето име:
Коментар:
Публикувай

GENATA

"Агенцията беше избрана на специален конкурс, като в надпреварата участваха Saatchi&Saatchi, BBDO, McCann Erickson - София и „The Smarts", които бяха рекламна агенция на Мтел от 2014 година досега." Не е баш така, дейба. :(

04.05.2017 12:49:08

  • ПОСЛЕДНИ НОВИНИ
    БЪЛГАРИЯ
    ИКОНОМИКА
    ПОЛИТИКА
  • ОПЦИИ
    Запази Принтирай
    СПОДЕЛИ
    Twitter Facebook Svejo
    Вземи кратка връзка към тази страница

    копирайте маркирания текст

  • реклама

БЪЛГАРИЯ СВЯТ РУСИЯ ПОЛИТИКА ИКОНОМИКА КУЛТУРА ТЕХНОЛОГИИ СПОРТ ЛЮБОПИТНО КРОСС-ФОТО АНАЛИЗИ ИНТЕРВЮТА КОМЕНТАРИ ВАЛУТИ ХОРОСКОПИ ВРЕМЕТО НОВИНИ ОТ ДНЕС НОВИНИ ОТ ВЧЕРА ЦЪРКОВЕН КАЛЕНДАР ИСТОРИЯ НАУКА ШОУБИЗНЕС АВТОМОБИЛИ ЗДРАВЕ ТУРИЗЪМ РОЖДЕНИЦИТЕ ДНЕС ПРЕГЛЕД НА ПЕЧАТА ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ ТЕМИ И ГОСТИ В ЕФИРА ПРАВОСЛАВИЕ


Copyright © 2002 - 2024 CROSS Agency Ltd. Всички права запазени.
При използване на информация от Агенция "КРОСС" позоваването е задължително.
Агенция Кросс не носи отговорност за съдържанието на външни уебстраници.