- 28 Ноем 2024 |
- USD / BGN 1.8572
- GBP / BGN 2.3451
- CHF / BGN 2.1010
- Радиация: София 0.11 (µSv/h)
- Времето: София 0°C
Йерон Вайтес e новият Генерален директор на Sanofi България
30 Септември 2014 | 11:12
/КРОСС/Йерон Вайтес е новият Генерален директор на Sanofi България.
Той има повече от 20 години опит във фармацевтичния и биотехнологичен сектор, натрупан в различни мултинационални компании като Bristol-Myers Squibb, Organon, Pfizer, Biogen Idec и Genzyme. Работил е на различни международни позиции в направленията „Кардиология", „Централна нервна система", „Имунология", „Ренални продукти", както и „Разработване на стратегии за нови продукти и бизнес развитие".
Sanofi през 2010 г. като Старши директор, Ръководител на направление Ренал - Европа, ръководещ стратегическия екип за Европа и търговските операции в Близкия Изток и Африка (EMEA) с цел подобряване на сътрудничеството между търговските и клиничните екипи, чрез кросфункционални процеси на развитие.
На новата си позиция като Генерален директор на Sanofi България, г-н Вайтес ще отговаря за постигане целите на компанията, разработвайки и въвеждайки дългосрочни стратегически политики за развитие на филиала, в унисон със заложените цели на групата в структурата на MCO Danube и в близко партньорство с дивизиите.
„Като част от глобалния иновационен лидер Sanofi, ние ще продължим да работим за увеличаване на достъпа на българските пациенти до иновативни лекарства и качествени здравни услуги. Здравният статус на населението влие изключително силно върху продуктивността, иновациите и конкурентноспособността на всяка държава. Затова ние вярваме, че с разработването и предлагането на иновативни продукти и достъпни генерични лекарства, допринасяме за увеличението на БВП и за подобряването на икономическото състояние на България", споделя г-н Йерон Вайтес.
Новият Генерален директор на Sanofi България има магистърска степен по икономика от Амстердамския университет, следдипломна квалификация по оценка на здравни технологии от университета в Маастрихт, специализация в областта на маркетинга от Лионския университет.