- 25 Дек 2024 |
- USD / BGN 1.8819
- GBP / BGN 2.3566
- CHF / BGN 2.0949
- Радиация: София 0.11 (µSv/h)
- Времето: София 0°C
Sanofi отбелязва силно представяне през третото тримесечие на 2016 г. с ръст от 3% на агрегираните продажби на компанията
02 Ноември 2016 | 17:15
/КРОСС/Оливие Брандикур, Главен изпълнителен директор на Sanofi коментира финансовите резултати на компанията за третото тримесечие на 2016 г.: „Постигнахме силни продажби през третото тримесечие на годината и можем да отчетем положителен ефект от направените спестявания и действия за по-висока ефективност върху финансовото ни представяне, произтичащи от една по-фокусирана организация. Като резултат сме в състояние да повишим прогнозата си за доходността на акциите през 2016 г. Освен това продължихме да работим целенасочено за успешното лансиране на пазара на ключови лекарства."
Повишена прогноза за 2016 г. и солидни финансови резултати за третото тримесечие
• Агрегираните продажби на Групата са в размер на 9.652 млн. евро, като бележат ръст от 3%.
• Доходността от акциите на Sanofi достигна ръст от 4.0%, до 1.30 евро, при постоянен обменен курс, с увеличение от 1.5% на годишна база.
• На базата на представянето на компанията за първите девет месеца, Sanofi очаква ръст на доходността от акциите си между 3 и 5 % за цялата 2016 г., при постоянен обменен курс и и изключване на непредвидени големи нежелани събития.
Продължаваме опростяването на продуктовото портфолио в синхрон със стратегическия ни план 2020
• Размяната на продуктовото портфолио с Boehringer Ingelheim в областта на лекарствата без лекарско предписание върви по план и ще приключи до края на годината.
• Намаляването на разходите ще достигне 1.5 млрд. евро до 2018 г.
Беше взето решение за отделяне на Генеричния бизнес на Sanofi в Европа и последващата му продажба през следващите 12-24 месеца.
Солидно представяне в продажбите
• Глобалната бизнес дивизия Sanofi Genzyme продължава да бележи ръст от 16.9%.
• Глобалната бизнес дивизия Sanofi Pasteur расте с 14.4%.
• Продажбите на бизнес дивизията „Диабет и сърдечно-съдови заболявания" бележи спад от 2.5%.
• Общите продажби на бързоразвиващите се пазари бележат ръст от 5.6% заради продуктово портфолио „Диабет и сърдечно-съдови заболявания" както и редки болести.