- 06 Яну 2025 |
- USD / BGN 1.8991
- GBP / BGN 2.3566
- CHF / BGN 2.0891
- Радиация: София 0.11 (µSv/h)
- Времето: София 0°C
Присъствието на международни хотелски вериги влияе положително на имиджа на България
12 Юни 2018 | 16:14
/КРОСС/ Националният борд по туризъм проведе 5-ата си годишна среща. В рамките на инициативата туристически сдружения, неправителствени организации, големи инвеститори в България, представители на законодателната, изпълнителната и местната власт обсъдиха съвременните тенденции и развитието на туристическата индустрия, възможностите за насърчаване на инвестициите в сектора, развитието на културния туризъм в градска среда и други актуални теми. роведе в хотел
Участниците във форума се обединиха около мнението, че качеството на туристическата услуга постоянно се подобрява, повишава се добавената стойност към клиентите, а от там се наблюдава ръст на нощувките и приходите. Всичко това се отразява благоприятно върху дългосрочната рентабилност на сектора и спомага за увеличаването на притока от чужди капитали, тъй като все повече инвеститори се стремят да се възползват от подобряващото се представяне на хотелския пазар у нас.
Според Константин Бояджиев, управител на водещата инвестиционна компания Галакси Инвестмънт Груп и член на Управителния съвет на борда, присъствието на международни хотелски вериги от такъв ранг вдига качеството на обслужване в сектора, привлича платежоспособни клиенти и влияе положително на имиджа на България. „Нашата компания има дългогодишен опит в сътрудничеството със световни гиганти, сред които са новооткрития InterContinental Sofia, Hilton Sofia и Radisson Blu, както и ваканционният хотел Barceló Royal Beach в курортен комплекс Слънчев бряг. По думите му в последните няколко години голяма част от предприемачите се насочват към хотелиерския сегмент, като един от най-активните на пазара на недвижими имоти.
Събитието беше открито от министъра на туризма Николина Ангелкова в InterContinental Sofia.
Други:
Лидерите в туристическия бранш, финансови експерти, водещи инвеститори и медии споделиха своето виждане за развитието на туристическия отрасъл и неговото бъдеще.
седнаха на една маса, за да намерят заедно най-добрия път за развитие на сектора.
Конференция за проблемите и възможностите за развитие на българския туризъм се проведе днес с … и МТ