• 25 Дек 2024 |
  •  USD / BGN 1.8819
  •  GBP / BGN 2.3566
  •  CHF / BGN 2.0949
  • Радиация: София 0.11 (µSv/h)
  • Времето:  София 0°C

Над 49 000 българи са били в Гърция по време на празниците, 10 000 са присъствали на тържествата във В. Търново

Над 49 000 българи са били в Гърция по време на празниците, 10 000 са присъствали на тържествата във В. Търново

/КРОСС/Над 290 000 са туристическите пътувания в страната през изминалите четири почивни дни. Малко над 49 000 са посетили Гърция, а около 10 000 души са присъствали на тържествата във Велико Търново. 

Статистиката посочи в ефира на Радио „Фокус" Румен Драганов, директор на Института за анализи и оценки в туризма. 

Румен Драганов коментира и перспективите пред туризма през предстоящите месеци и прогнозира, че се очаква силен есенен и зимен сезон.

„През есенния туристически сезон, който е наситен с културни събития, преобладаващ е културният туризъм, тъй като все още има фестивали, различни изложби и музикални концерти. Близо милион са чуждестранните туристи, които посещават културните обекти в рамките на тези три месеца. Следва зимният сезон, който ще бъде с натоварване от около милион и 300 хиляди чуждестранни посещения, освен пътуванията на българите вътре в страната", коментира Румен Драганов. По думите му има 20% ръст в предварителните записвания. Това, според него, се дължи на срива на еврото спрямо английската лира през януари тази година, което е направило възможно много англичани и ирландци да се запишат предварително още през този период. „Следва пролетният сезон също с около милион и 100 хиляди посещения от чужбина. Там е Великден, там са ред други празнични традиции и обичаи и отново културният туризъм ще бъде номер едно и през пролетния туристически сезон", поясни експертът. Румен Драганов допълни, че в страната са се провели над 200 значими фестивала, свързани с традициите, обичаите и етнографията. Той каза още, че противно на очакванията българският туризъм бележи 2% ръст през 2015 година. Според Румен Драганов проблем през летния сезон е била липсата на маркетингова стратегия и наличието на качествен рекламен продукт.

ВАШИЯТ FACEBOOK КОМЕНТАР
ВАШИЯТ КОМЕНТАР
Вашето име:
Коментар:
Публикувай
  • ПОСЛЕДНИ НОВИНИ
    БЪЛГАРИЯ
    ИКОНОМИКА
    ПОЛИТИКА
  • ОПЦИИ
    Запази Принтирай
    СПОДЕЛИ
    Twitter Facebook Svejo
    Вземи кратка връзка към тази страница

    копирайте маркирания текст

  • реклама

БЪЛГАРИЯ СВЯТ РУСИЯ ПОЛИТИКА ИКОНОМИКА КУЛТУРА ТЕХНОЛОГИИ СПОРТ ЛЮБОПИТНО КРОСС-ФОТО АНАЛИЗИ ИНТЕРВЮТА КОМЕНТАРИ ВАЛУТИ ХОРОСКОПИ ВРЕМЕТО НОВИНИ ОТ ДНЕС НОВИНИ ОТ ВЧЕРА ЦЪРКОВЕН КАЛЕНДАР ИСТОРИЯ НАУКА ШОУБИЗНЕС АВТОМОБИЛИ ЗДРАВЕ ТУРИЗЪМ РОЖДЕНИЦИТЕ ДНЕС ПРЕГЛЕД НА ПЕЧАТА ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ ТЕМИ И ГОСТИ В ЕФИРА ПРАВОСЛАВИЕ


Copyright © 2002 - 2024 CROSS Agency Ltd. Всички права запазени.
При използване на информация от Агенция "КРОСС" позоваването е задължително.
Агенция Кросс не носи отговорност за съдържанието на външни уебстраници.