• 27 Ноем 2024 |
  •  USD / BGN 1.8588
  •  GBP / BGN 2.3429
  •  CHF / BGN 2.0999
  • Радиация: София 0.11 (µSv/h)
  • Времето:  София 0°C

Shell обнови 13 от своите търговски комплекси

Shell обнови 13 от своите търговски комплекси

/КРОСС/Shell България обновява своите търговски комплекси, за да ги превърне в предпочитано място за отдих и срещи по време на път. Това е част от дългосрочен проект, започнал в края на 2016 г., който цели да обхване по-голямата част от мрежата от търговски обекти на Shell. Реновираните 13 търговски комплекси са с нов интериор, като основен акцент е уютът. Те се намират в Русе, Бургас, Хасково, Велико Търново, магистрала Тракия (в района на гр. Пловдив) и София, като до края на годината се предвижда реновирането на още обекти.
„Радваме се, че България е една от страните, в които Shell инвестира и ще реализира глобалния проект за преобразяване на търговските обекти. С това Shell България има амбицията да отговори на динамиката на потребностите на нашите клиенти за модерно, атрактивно и удобно място за почивка и срещи по време на пътуване", коментира Камелия Славейкова, изпълнителен директор на Shell България.
Shell отговаря на нуждите на клиентите от по-голямо удобство. Компанията отчита, че хората търсят и ценят ефективна търговска практика, която ще им позволи да спестят време, за да го използват за любимите си неща в живота. Обновените търговските комплекси са с разширен deli2go продуктов асортимент, и предлагат качествена, здравословна и вкусна храна, която включва свежи салати, топли сандвичи и прясно изцедени сокове.
Гостите на търговските комплекси могат да се насладят на ароматно италианско еспресо, сервирано в порцеланови чаши и приготвено по собствена рецепта с първокачествени кафе-машини.
„В основата на проекта по преобразяване на търговските обекти на Shell e желанието ни винаги да предоставяме услуги и удобства от най-високо ниво на нашите клиенти. С този проект искаме да подчертаем нашето гостоприемство и да създадем ново място за срещи за всички, които обичат да пътуват, и да се наслаждават на добре прекараното време в приятна компания. Затова за слоган на проекта избрахме „Да се видим в Shell - новото място за срещи!", коментира Мила Петрова, търговски директор в Shell България.
Обновените търговски комплекси Shell разполагат с нови кътове за отдих, а осем от тях разполагат и с тераса, тъй като качествената почивка по време на път е от съществено значение за сигурното и безопасно пътуване. Новите кътове и тераси ще са на разположение на клиентите на Shell България както за почивка, така и за организация на срещи с приятели, бизнес партньори или хора със сходни интереси под формата на семинари, работилници и клубни срещи. Предлага се и безплатен Wi-Fi за всички клиенти и гости.
За удобството на клиентите паркингът към реновираните обекти е по-голям и леснодостъпен, а броят на касите е увеличен, за да бъде обслужването по-бързо. Освен това витрините са по-големи, за да могат клиентите бързо и лесно да откриват продуктите, които търсят.

ВАШИЯТ FACEBOOK КОМЕНТАР
ВАШИЯТ КОМЕНТАР
Вашето име:
Коментар:
Публикувай
  • ПОСЛЕДНИ НОВИНИ
    БЪЛГАРИЯ
    ИКОНОМИКА
    ПОЛИТИКА
  • ОПЦИИ
    Запази Принтирай
    СПОДЕЛИ
    Twitter Facebook Svejo
    Вземи кратка връзка към тази страница

    копирайте маркирания текст

  • реклама

БЪЛГАРИЯ СВЯТ РУСИЯ ПОЛИТИКА ИКОНОМИКА КУЛТУРА ТЕХНОЛОГИИ СПОРТ ЛЮБОПИТНО КРОСС-ФОТО АНАЛИЗИ ИНТЕРВЮТА КОМЕНТАРИ ВАЛУТИ ХОРОСКОПИ ВРЕМЕТО НОВИНИ ОТ ДНЕС НОВИНИ ОТ ВЧЕРА ЦЪРКОВЕН КАЛЕНДАР ИСТОРИЯ НАУКА ШОУБИЗНЕС АВТОМОБИЛИ ЗДРАВЕ ТУРИЗЪМ РОЖДЕНИЦИТЕ ДНЕС ПРЕГЛЕД НА ПЕЧАТА ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ ТЕМИ И ГОСТИ В ЕФИРА ПРАВОСЛАВИЕ


Copyright © 2002 - 2024 CROSS Agency Ltd. Всички права запазени.
При използване на информация от Агенция "КРОСС" позоваването е задължително.
Агенция Кросс не носи отговорност за съдържанието на външни уебстраници.