- 28 Ноем 2024 |
- USD / BGN 1.8553
- GBP / BGN 2.3499
- CHF / BGN 2.0999
- Радиация: София 0.11 (µSv/h)
- Времето: София 0°C
Starbucks България откри ново кафене в София
01 Август 2017 | 15:34
/КРОСС/ Световноизвестната верига за кафе Starbucks, представена в България от AmRest, откри ново кафене в София. Обектът отвори врати в центъра на столицата - на ъгъла на ул. Съборна и ул. Княз Александър I. Това е шестият обект на компанията у нас, с който тя продължава развитието си в страната.
"За мен е чест да открия най-новото кафене на Starbucks в София. Това е дългоочакваният момент, в който започва нов етап от развитието на компанията в България. Щастлив съм, че това прекрасно място в самия център на столицата ни ще даде възможност на още повече хора да се насладят на нашето уникално кафе и на незабравимото Starbucks изживяване. Радвам се, че ние продължаваме напред с нови обекти и обновена продуктова линия!" - заяви Иван Георгиев, регионален мениджър на Starbucks България.
Сред официалните гости на събитието беше и заместник-посланика в Посолството на САЩ в София - г-жа Мартина Стронг, както и търговското аташе - г-жа Мария Галиндо. „За мен е удоволствие да присъствам на откриването на новото Starbucks кафене и да отбележа успеха на компанията в България. Радвам се, че г-н Иван Георгиев - новият регионален мениджър на Starbucks, е вложил много енергия, за да се случи това прекрасно събитие", заяви г-жа Стронг и допълни, че брандът Starbucks е още една възможност българите да опознаят Америка.
Част от програмата на откриването беше и музикален флашмоб с любими български песни, посветени на кафето, в който се включиха и представители на екипа на AmRest от България и Румъния. Изненада за гостите беше и специалната торта на Starbucks по случай събитието.
Новото Starbucks кафене разполага с площ от 330 кв. м и 150 седящи места отвън и вътре. Интериорният дизайн на заведението е нов и уникален, както всеки от интериорите на останалите кафенета. Той включва интересни снимки, описващи историята и пътя на кафето, и предлага уютна атмосфера.
В рамките на събитието посетителите имаха възможност да опитат новите продукти на Starbucks, които компанията въведе в България в края на месец юли: освежителните смутита, напитките Refresha, Popcorn Frappuccino, Cotton Candy и новите сандвичи със свежи продукти и десерти с йогурт и гранола.
Starbucks, представен в България от AmRest, разширява дейността си у нас, като в края на 2017 г. компанията ще изненада своите клиенти с още заведения и интересни нови продукти.