- 27 Ноем 2024 |
- USD / BGN 1.8588
- GBP / BGN 2.3429
- CHF / BGN 2.0999
- Радиация: София 0.11 (µSv/h)
- Времето: София 0°C
EVN България проведе осма среща на Клиентски съвет
14 Февруари 2017 | 11:13
/КРОСС/На 11 февруари 2017 г. в гр. Стара Загора се проведе осмата поред среща на Клиентски съвет към EVN България. За настоящия състав на Клиентски съвет това беше четвърто заседание. На срещата в гр. Стара Загора бяха обсъдени актуални теми свързани с факторите, влияещи на консумацията на електричество в домакинството през зимата.
Участниците в Клиентски съвет се обединиха около становището, че е важно всеки клиент да следи своето потребление през зимния сезон, както и да обръща внимание на мерки за енергийна ефективност и рационално използване на електроенергията в дома. Важно е за всеки клиент да обърне внимание и на факторите, оказващи влияние на неговата консумация - индивидуален режим на потребление при ниски температури, дали се използва електроенергия за отопление и топла вода и др. Разумно потребление означава разумни разходи, е общото мнение на участниците.
Инициативата Клиентски съвет се състои в срещи между битови клиенти на EVN България и представители на дружеството. Дискутират се различни теми, свързани с дейността на EVN България и се изработват различни предложения и препоръки, които биха били полезни за усъвършенстване на предоставяните от дружеството услуги. Клиентският съвет има консултативна роля за дейността на дружествата в групата EVN България, които подлежат на стриктни регулативни норми съгласно българското законодателство.