• 25 Дек 2024 |
  •  USD / BGN 1.8819
  •  GBP / BGN 2.3566
  •  CHF / BGN 2.0949
  • Радиация: София 0.11 (µSv/h)
  • Времето:  София 0°C

EVN България набира кандидати за втори мандат на „Клиентски съвет" на компанията

EVN България набира кандидати за втори мандат на „Клиентски съвет" на компанията

/КРОСС/ Чрез участието си в „Клиентски съвет" битовите клиенти имат възможност да предложат идеи и препоръки към дейността на дружеството. В периода 15 септември - 15 октомври 2015 г. EVN България набира кандидати за участие във втория мандат на „Клиентски съвет" на компанията. Новият състав на „Клиентски съвет" на компанията ще започне да действа в края на тази година и също ще има двегодишен срок. За участие може да се кандидатира всеки пълнолетен гражданин, който ползва услугите на дружеството по доставка на електроенергия. Съставът на „Клиентски съвет" е от максимум 24 участници. Участието е доброволно и безвъзмездно като EVN България покрива единствено пътните разноски до и от мястото на провеждане на срещите, които са минимум два пъти годишно.

Достатъчно е кандидатите да изпратят до компанията писмено заявление за участие в свободна форма със следната информация: лична мотивация за участие, трите имена, клиентски номер или ИТН (измервателна точка номер), населено място, адрес, телефон и лична мотивация за участие. Примерен формуляр, както и електронна онлайн-форма за кандидатстване са налични на:
http://www.evn.bg/Chastni_klienti/Elektricheska-energia/Klientski-savet/Kandidatstvai.aspx

Кандидатите могат да изпращат своите заявления до 15 октомври 2015 г. включително по един от следните начини:
• по имейл на адрес klientski_savet@evn.bg
• по факс на номер 032 99 00 10
• по поща на адрес: EVN България, ул. „Христо Г. Данов" 37, 4000 Пловдив
• на място във всеки EVN Офис.

За да бъдат отразени в максимална степен потребностите на всички клиенти, участниците в Клиентски съвет ще се избират при стриктно спазване на изискванията за равнопоставеност и максимално широко покритие на лицензионната територия на дружеството в Югоизточна България. EVN България стартира „Клиентски съвет" през есента на 2013 г. под мотото „Вашите идеи създават промяна". От тогава досега се проведоха 4 заседания на „Клиентския съвет", в рамките на които се дискутираха теми, свързани с дейността на компанията и възможности за подобряване на клиентското обслужване. За тези две години участниците в „Клиентски съвет" генерираха над 40 предложения към компанията, част от които са вече изпълнени. Сред реализираните предложения са преработване на част от информацията на интернет страницата на компанията, в интернет платформата за плащания „EVN Онлайн плюс", формуляри и др.

 

ВАШИЯТ FACEBOOK КОМЕНТАР
ВАШИЯТ КОМЕНТАР
Вашето име:
Коментар:
Публикувай
  • ПОСЛЕДНИ НОВИНИ
    БЪЛГАРИЯ
    ИКОНОМИКА
    ПОЛИТИКА
  • ОПЦИИ
    Запази Принтирай
    СПОДЕЛИ
    Twitter Facebook Svejo
    Вземи кратка връзка към тази страница

    копирайте маркирания текст

  • реклама

БЪЛГАРИЯ СВЯТ РУСИЯ ПОЛИТИКА ИКОНОМИКА КУЛТУРА ТЕХНОЛОГИИ СПОРТ ЛЮБОПИТНО КРОСС-ФОТО АНАЛИЗИ ИНТЕРВЮТА КОМЕНТАРИ ВАЛУТИ ХОРОСКОПИ ВРЕМЕТО НОВИНИ ОТ ДНЕС НОВИНИ ОТ ВЧЕРА ЦЪРКОВЕН КАЛЕНДАР ИСТОРИЯ НАУКА ШОУБИЗНЕС АВТОМОБИЛИ ЗДРАВЕ ТУРИЗЪМ РОЖДЕНИЦИТЕ ДНЕС ПРЕГЛЕД НА ПЕЧАТА ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ ТЕМИ И ГОСТИ В ЕФИРА ПРАВОСЛАВИЕ


Copyright © 2002 - 2024 CROSS Agency Ltd. Всички права запазени.
При използване на информация от Агенция "КРОСС" позоваването е задължително.
Агенция Кросс не носи отговорност за съдържанието на външни уебстраници.