• 28 Ноем 2024 |
  •  USD / BGN 1.8572
  •  GBP / BGN 2.3451
  •  CHF / BGN 2.1010
  • Радиация: София 0.11 (µSv/h)
  • Времето:  София 0°C

Световното в Бразилия налива допълнителни $1,5 милиарда в глобалната реклама

Световното в Бразилия налива допълнителни $1,5 милиарда в глобалната реклама

/КРОСС/ С оглед на повишената телевизионна аудитория, онлайн новините и повишената медийна консумация, Световното първенство на ФИФА ще засили с $1,5 милиарда глобалния пазар на реклама през тази година, пише Рrkernel.

Очаква се най-облагодетелствана да е телевизията, но това първенство се очаква и да е най-социалното, след като различни марки харчат по-голямата част от рекламните си бюджети за дейности в социалните медии.

От агенция ZenithOptimedia очакват Световното първенство да има най-голямо влияние в Латинска Америка, където се очакват приходи от реклама в размер на $500 милиона.

В Западна Европа, където доста пазари още са в процес на бавно възстановяване, събитието ще донесе около $300 милиона.

Подобно повишение се очаква в САЩ и Канада, въпреки по-ниските нива на интерес сред населението.

Времевите разлики в Азиатско-тихоокеанския регион, заради които много мачове започват рано сутрин, ще генерират по-ниски инвестиции в реклама за около $250 милиона.

Оставащите $150 милиона се очаква да дойдат от Централна и Източна Европа, Близкия Изток, Северна Африка и други части на света.

Телевизията все още е доминиращ рекламен канал, привлякъл 40% от инвестициите през 2013, което е почти два пъти повече от рекламата в интернет и мобилните устройства (21%).

Докладът на ZenithOptimedia открива следното: „Телевизията предлага изключителен капацитет за достигане на аудитории за марките и организациите. Ние смятаме, че телевизионните рекламни бюджети ще се повишат с 4,6% през 2014, спрямо 4% през 2013, с оглед на облагите от Олимпиадата в Сочи, Световното по футбол и изборите в САЩ".

След това се очаква спад до 3,7% през 2015 преди повишение от 4,8% през 2016 (когато ще има лятна Олимпиада, Европейско първенство по футбол и избори за президент в САЩ).

Интернет е най-бързо разрастващият се канал, с ръст от 17% през 2013 г. и прогноза за ръст от средно 16% през следващите три години.

 

ВАШИЯТ FACEBOOK КОМЕНТАР
ВАШИЯТ КОМЕНТАР
Вашето име:
Коментар:
Публикувай
  • ПОСЛЕДНИ НОВИНИ
    БЪЛГАРИЯ
    ИКОНОМИКА
    ПОЛИТИКА
  • ОПЦИИ
    Запази Принтирай
    СПОДЕЛИ
    Twitter Facebook Svejo
    Вземи кратка връзка към тази страница

    копирайте маркирания текст

  • реклама

БЪЛГАРИЯ СВЯТ РУСИЯ ПОЛИТИКА ИКОНОМИКА КУЛТУРА ТЕХНОЛОГИИ СПОРТ ЛЮБОПИТНО КРОСС-ФОТО АНАЛИЗИ ИНТЕРВЮТА КОМЕНТАРИ ВАЛУТИ ХОРОСКОПИ ВРЕМЕТО НОВИНИ ОТ ДНЕС НОВИНИ ОТ ВЧЕРА ЦЪРКОВЕН КАЛЕНДАР ИСТОРИЯ НАУКА ШОУБИЗНЕС АВТОМОБИЛИ ЗДРАВЕ ТУРИЗЪМ РОЖДЕНИЦИТЕ ДНЕС ПРЕГЛЕД НА ПЕЧАТА ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ ТЕМИ И ГОСТИ В ЕФИРА ПРАВОСЛАВИЕ


Copyright © 2002 - 2024 CROSS Agency Ltd. Всички права запазени.
При използване на информация от Агенция "КРОСС" позоваването е задължително.
Агенция Кросс не носи отговорност за съдържанието на външни уебстраници.