- 25 Дек 2024 |
- USD / BGN 1.8819
- GBP / BGN 2.3566
- CHF / BGN 2.0949
- Радиация: София 0.11 (µSv/h)
- Времето: София 0°C
Рекламират България в Монако
05 Ноември 2016 | 11:49
/КРОСС/Замъкът „Влюбен във вятъра" се превърна в атракцията на Европа. Той бе единственият туристически обект, който участва със самостоятелна презентация на 77-ия конгрес на туристическата организацията на ООН Skal International. Форумът се проведе в Монако между 29 октомври и 2 ноември.
Българският атракцион привлече вниманието на престижни международни туристически организации и на европейските медии. Историята на създаването му и забавленията, които предлага, вече са отразени в италиански и немски медии и издания в Монако.
"Представихме не просто България, а иновативен туристически продукт в целият черноморски регион с прилежащите му държави. Искаме да засилим интереса към България и да привлечем нови туристи не само от съседните държави. Стремим се да включим български туристически обекти в програмата на акостиращите круизни кораби и в системата на Star Alliance. Участието ни в подобни високи форуми е полезно за нас не само защото заздравяваме позициите си на международния туристически пазар, но и защото ни дават възможност да обменим опит с професионалистите в бранша", коментира собственикът на замъка Георги Тумпалов.
„Влюбен във вятъра" е пълноправен член на Skal International.
По време на конгреса за първи път официално бе анонсирана кандидатурата на Созопол за "Най-добра европейска дестинация за 2017 година". След като Замъкът получи престижната награда през тази година, още една българско участие в международната надпревара ще даде допълнителен тласък на туризма не само в Черноморския регион, но и в национален мащаб.