- 28 Ноем 2024 |
- USD / BGN 1.8572
- GBP / BGN 2.3451
- CHF / BGN 2.1010
- Радиация: София 0.11 (µSv/h)
- Времето: София 0°C
Nissan и УЕФА Шампионска лига лансират „Гол на седмицата“ през септември
28 Август 2014 | 12:04
/КРОСС/ Докато жребият за груповата фаза на UEFA Champions League предстои малко по-късно днес в Монако, Nissan обявява първата фаза на ексклузивната партньорска активност "Гол на седмицата на UEFA Champions League, инженерство от Nissan". Играта ще даде възможност на феновете на футбола и Nissan да гласуват за най-вълнуващия гол в най-престижния европейски клубен футболен турнир.
„Гол на седмицата" формира част от 4-годишното партньорство на Nissan с UEFA Champions League и ще стартира по време на първия мач от груповата фаза на 16/17 септември. Състезанието ще се провежда на уебсайта на UEFA.com, както и в секцията UEFA Champions League на официалния уебсайт на Nissan България - www.nisssan.bg, която ще стартира официално на 18 септември.
Роел де Ври, Корпоративен Вицепрезидент, Глобален директор Маркетинг, Комуникации и Стратегия на марката Nissan, сподели : "UEFA Champions League събира най-добрите футболисти от цял свят, за да се състезават през сезона. Играта „Гол на седмицата" ще позволи на футболните фенове да коментират и определят най-добрия и най-техничния гол на UEFA Champions League след всяка игрова седмица. Същевременно, играта ще предложи на футболните фенове ексклузивната възможност да изживеят вълнението от футболното игрище директно онлайн."
"Гол на седмицата на UEFA Champions League, инженерство от Nissan" ще представя до пет от най-добрите голове от всяка игрова седмица, като те ще са избрани от панел от съдии на UEFA. Феновете ще могат да гласуват до полунощ (CET) всеки четвъртък на всяка седмица, в която са играни мачове от UEFA Champions League. Всички гласували ще участват в седмична томбола за различни награди - от сувенири на UEFA Champions League до билети за мачове.
Nissan е официален световен автомобилен спонсор на UEFA Super Cup и UEFA Champions League със сделка, която ще обхване периода от 2014/2015 до 2017/2018. Тази дейност допълнително подсилва партньорството на Nissan с най-престижния клубен футболен турнир, следвайки съобщението, че трикратният носител на титлата в UEFA Champions League, Андрес Иниеста и капитанът на Париж Сен-Жермен и Бразилия, Тиаго Силва ще бъдат посланици на Nissan. Като двама нови инженери на вълнението в Nissan, футболистите ще помогнат на компанията да представи нови иновации към преживяването на футболните фенове и ще играят ключова роля в новата глобална рекламна кампания на Nissan.
Партньорството с UEFA Champions League е друг пример за отдадеността и сериозните намерения на Nissan към световния спорт, които вече включват спонсорство на Олимпийските и параолимпийските игри в Рио де Жанейро 2016, Олимпийския отбор на Бразилия, официален спонсор на Олимпийските отбори на Колумбия и Мексико, олимпийците и параолимпийците на Великобритания, Африканската Купа на нациите, NCAA футбол, Канадската футболна лига, спортни посланици, включително олимпийският златен медалист Юсейн Болт и Сър Крис Хой, корпоративен партньор за Heisman Trust/Heisman Trophy и официален световен автомобилен партньор за City Football Group.