- 25 Дек 2024 |
- USD / BGN 1.8819
- GBP / BGN 2.3566
- CHF / BGN 2.0949
- Радиация: София 0.11 (µSv/h)
- Времето: София 0°C
Volvo обещава клиентско обслужване от ново поколение
18 Ноември 2016 | 12:56
/КРОСС/ Американското подразделение на Volvo обяви, че компанията стартира пилотна програма CONCIERGE, която обещава да постави нови стандарти по отношение на клиентското обслужване.
"Представете си, че паркирате колата сутринта до работното си място и когато тръгнете за дома си, автомобилът ви е обслужен сервизно, изчистен е и е дозареден с гориво. Това са услугите, които искаме да предложим на нашите клиенти", коментира Бьорн Анвал, старши вицепрезидент на подразделението Потребителско изживяване на Volvo Car Group. "Нашите поручвания сочат, че хората прекарват часове всяка седмица за тези малки задължения и ние искаме да върнем това време на шофьорите на Volvo, за да могат те да го прекарат по по-значим начин", auto-press.net.
Проучванията на Volvo показват също така, че повече от 70% от клиентите им биха искали да разполагат с възможност за дозареждане с гориво по всяко време и тяхно желание, 56% искат тяхната кола да бъде взета и сервизно обслужена, а 49% искат автомобилът им да може да бъде преместен на друго и избрано от тях място.
Новата потребителска услуга на Volvo ще стане част от платформата за мобилни устройства на компанията- Volvo On Call, а пилотната програма на услугата, в която ще бъдат включени 300 човека, стартира в Сан Франциско с със собственици на флагманите XC90 и S90.