• 25 Дек 2024 |
  •  USD / BGN 1.8819
  •  GBP / BGN 2.3566
  •  CHF / BGN 2.0949
  • Радиация: София 0.11 (µSv/h)
  • Времето:  София 0°C

Над 2000 души вече посетиха „Магазина на времето" на Мтел

Над 2000 души вече посетиха „Магазина на времето" на Мтел

/КРОСС/Над 2000 са хората, посетили „Магазина на времето" на Мтел, който телекомът откри преди няколко дни в София, за да припомни началото на мобилните комуникации у нас. В „магазина" компанията показва някои от най-популярните за средата на 90-те мобилни телефони, както и едни от най-запомнящите се мобилни услуги и продукти от онова време. 

Посетителите в „Магазина на времето" могат да се включат в различни игри с награди, като най-бързо писане на SMS на стар мобилен телефон, най-добър играч на популярната игра "Snake" на Nokia и други.
В „магазина" се провежда и кампанията на Мтел „Смартфони за смет". Тя дава шанс на всеки върнал свой неработещ мобилен телефон да спечели нов смартфон Samsung Galaxy A5. Десет късметлии ще получат модерното устройство след томбола. До момента най-много върнати телефони има от марките Nokia, Siemens, Sony Ericsson и Motorola. Всички неработещи телефони, които Мтел получи по време на кампанията, ще бъдат предадени за рециклиране.
„Магазинът на времето" е разположен в откритото пространство до метростанция „Сердика" в София и ще приема посетители до 9 октомври.

 

ВАШИЯТ FACEBOOK КОМЕНТАР
ВАШИЯТ КОМЕНТАР
Вашето име:
Коментар:
Публикувай
  • ПОСЛЕДНИ НОВИНИ
    БЪЛГАРИЯ
    ИКОНОМИКА
    ПОЛИТИКА
  • ОПЦИИ
    Запази Принтирай
    СПОДЕЛИ
    Twitter Facebook Svejo
    Вземи кратка връзка към тази страница

    копирайте маркирания текст

  • реклама

БЪЛГАРИЯ СВЯТ РУСИЯ ПОЛИТИКА ИКОНОМИКА КУЛТУРА ТЕХНОЛОГИИ СПОРТ ЛЮБОПИТНО КРОСС-ФОТО АНАЛИЗИ ИНТЕРВЮТА КОМЕНТАРИ ВАЛУТИ ХОРОСКОПИ ВРЕМЕТО НОВИНИ ОТ ДНЕС НОВИНИ ОТ ВЧЕРА ЦЪРКОВЕН КАЛЕНДАР ИСТОРИЯ НАУКА ШОУБИЗНЕС АВТОМОБИЛИ ЗДРАВЕ ТУРИЗЪМ РОЖДЕНИЦИТЕ ДНЕС ПРЕГЛЕД НА ПЕЧАТА ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ ТЕМИ И ГОСТИ В ЕФИРА ПРАВОСЛАВИЕ


Copyright © 2002 - 2024 CROSS Agency Ltd. Всички права запазени.
При използване на информация от Агенция "КРОСС" позоваването е задължително.
Агенция Кросс не носи отговорност за съдържанието на външни уебстраници.