• 28 Ноем 2024 |
  •  USD / BGN 1.8553
  •  GBP / BGN 2.3499
  •  CHF / BGN 2.0999
  • Радиация: София 0.11 (µSv/h)
  • Времето:  София 0°C

"8 часа на Сузука" – последен кръг от световния шампионат за издръжливост

"8 часа на Сузука" – последен кръг от световния шампионат за издръжливост

/КРОСС/ Мартин Чой ще стане първият български участник в едно от най-престижните мотоциклетни състезания на планетата - „8 часа на Сузука". Чой ще пилотира BMW номер 52, заедно с Карел Ханика и Амир Ганем, но отборът ще бъде поставен пред изключително тежка битка, заради масовото участие на заводски японски отбори, които цяла година се готвят за тази надпревара. Другият проблем вероятно ще дойде от гумите на „Пирели", които принципно работят доста добре, но на „Сузука" ще бледнеят спрямо специално подготвените за състезанието продукти на „Бриджстоун".

Японското състезание е и последен кръг от световния шампионат за издръжливост. Първенците от „Льо Ман" „Ямаха GMT 94" и победителите в „Бол д'Ор" „SERT Сузуки" са разделени от едва една точка в генералното класиране и ще мерят сили на „Сузука" с титулярните си пилоти. От най-силните европейски отбори през годината в „8 часа на Сузука" ще се включат още „YART Ямаха" и „Хонда ERT".

Битката за победата вероятно ще се води между японските тимове, които ще представят най-големите мотоциклетни производители. Пилотът от Moto GP Джак Милър ще си партнира с Такааки Накагами и Такуми Такахаши в „Хонда" 634, а състезаващият се в цялото първенство екип на „F.C.C. TSR Хонда" номер 5 ще бъде с подсилен състав - Щефан Брадл, Доминик Егертер и Ранди де Пюние. Най-силната атака на „Ямаха" би трябвало да дойде от мотора с номер 21, който ще бъде управляван от Кацуюки Накасуга и звездите от световния супербайк шампионат - Алекс Лоус и Михаел ван дер Марк. „Кауасаки" разполага с по-малък бюджет, но през миналия сезон зелените се качиха на подиума и никой няма да бъде изненадан ако тимът влезе в битката за победата. Състезатели ще са Лион Хеслъм и Казума Уатанабе.

През последните две години „Ямаха" спечели първото място, благодарение на по-дисциплинирано каране и по-добра надеждност на подобрената YZF-R1, но новите модели на „Хонда" и „Кауасаки" са вече в достатъчно напреднали стадии на своето развитие и би трябвало издръжливостта да е на доста по-високо ниво. Не може да се каже същото за „Сузуки", тъй като това е дебютната година на новото GSX-R 1000.

Влажността и високите температури ще бъдат водещо предизвикателство за пилотите, заедно със заобикалянето на паданията, които всяка година през последното десетилетие надхвърлят 100 в хода на дистанцията.

ВАШИЯТ FACEBOOK КОМЕНТАР
ВАШИЯТ КОМЕНТАР
Вашето име:
Коментар:
Публикувай
  • ПОСЛЕДНИ НОВИНИ
    БЪЛГАРИЯ
    ИКОНОМИКА
    ПОЛИТИКА
  • ОПЦИИ
    Запази Принтирай
    СПОДЕЛИ
    Twitter Facebook Svejo
    Вземи кратка връзка към тази страница

    копирайте маркирания текст

  • реклама

БЪЛГАРИЯ СВЯТ РУСИЯ ПОЛИТИКА ИКОНОМИКА КУЛТУРА ТЕХНОЛОГИИ СПОРТ ЛЮБОПИТНО КРОСС-ФОТО АНАЛИЗИ ИНТЕРВЮТА КОМЕНТАРИ ВАЛУТИ ХОРОСКОПИ ВРЕМЕТО НОВИНИ ОТ ДНЕС НОВИНИ ОТ ВЧЕРА ЦЪРКОВЕН КАЛЕНДАР ИСТОРИЯ НАУКА ШОУБИЗНЕС АВТОМОБИЛИ ЗДРАВЕ ТУРИЗЪМ РОЖДЕНИЦИТЕ ДНЕС ПРЕГЛЕД НА ПЕЧАТА ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ ТЕМИ И ГОСТИ В ЕФИРА ПРАВОСЛАВИЕ


Copyright © 2002 - 2024 CROSS Agency Ltd. Всички права запазени.
При използване на информация от Агенция "КРОСС" позоваването е задължително.
Агенция Кросс не носи отговорност за съдържанието на външни уебстраници.