• 28 Ноем 2024 |
  •  USD / BGN 1.8553
  •  GBP / BGN 2.3499
  •  CHF / BGN 2.0999
  • Радиация: София 0.11 (µSv/h)
  • Времето:  София 0°C

Продадоха на търг два пъпеша в Япония за 29 300 долара

Продадоха на търг два пъпеша в Япония за 29 300 долара

Чифт пресни пъпеши достигнаха рекордните 29 300 долара на търг в Япония, където те са символ на статут, информира "Франс прес", цитирана от БГНЕС. 

Сезонните плодове често са предлагани на търг и се купуват от хора търсещи социален престиж. Като собственици на магазини, които искат да накарат клиентите си да ахнат.

Печелившото наддаване за първата двойка пъпеши „Юбари кинг“ за тази година се е състояло на Централния пазара в Сапаро, северно от Хокайдо. Сумата, която е достатъчно голяма, за да може с нея да се купи нова кола в Япония, надмина предишния рекорд за продажбата на луксозен плод. През 2016 г. бяха дадени 27 400 долара за плод.

Пъпешите „Юбари кинг“, също както хубавото вино, могат да се подаряват на приятели и колеги.

Най-висококачествените пъпеши са в перфектна сферична форма с гладка кора, но тя може да е и на шарки. Обикновено Т-образната дръжка на плода се оставя и той се продава в украсена кутия.

Дори и обикновените плодове са скъпи в Япония. Доста често обикновена ябълка на острова може да достигне до цена 3 долара за брой. 

ВАШИЯТ FACEBOOK КОМЕНТАР
ВАШИЯТ КОМЕНТАР
Вашето име:
Коментар:
Публикувай
  • ПОСЛЕДНИ НОВИНИ
    БЪЛГАРИЯ
    ИКОНОМИКА
    ПОЛИТИКА
  • ОПЦИИ
    Запази Принтирай
    СПОДЕЛИ
    Twitter Facebook Svejo
    Вземи кратка връзка към тази страница

    копирайте маркирания текст

  • реклама

БЪЛГАРИЯ СВЯТ РУСИЯ ПОЛИТИКА ИКОНОМИКА КУЛТУРА ТЕХНОЛОГИИ СПОРТ ЛЮБОПИТНО КРОСС-ФОТО АНАЛИЗИ ИНТЕРВЮТА КОМЕНТАРИ ВАЛУТИ ХОРОСКОПИ ВРЕМЕТО НОВИНИ ОТ ДНЕС НОВИНИ ОТ ВЧЕРА ЦЪРКОВЕН КАЛЕНДАР ИСТОРИЯ НАУКА ШОУБИЗНЕС АВТОМОБИЛИ ЗДРАВЕ ТУРИЗЪМ РОЖДЕНИЦИТЕ ДНЕС ПРЕГЛЕД НА ПЕЧАТА ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ ТЕМИ И ГОСТИ В ЕФИРА ПРАВОСЛАВИЕ


Copyright © 2002 - 2024 CROSS Agency Ltd. Всички права запазени.
При използване на информация от Агенция "КРОСС" позоваването е задължително.
Агенция Кросс не носи отговорност за съдържанието на външни уебстраници.