- 28 Ноем 2024 |
- USD / BGN 1.8553
- GBP / BGN 2.3499
- CHF / BGN 2.0999
- Радиация: София 0.11 (µSv/h)
- Времето: София 0°C
„Загорка“ раздаде първите награди „Доброто тук“
29 Март 2018 | 12:39
/КРОСС/ Загорка изтъква българските пивоварни традиции, използвайки 100% малц родно производство
„Загорка" раздаде първите награди „Доброто тук" и отличи хора, които пазят и предават българските традиции и дух, пречупвайки ги по свой начин, за да бъдат те актуални и днес, и утре. Така „Загорка" стартира кампанията „Доброто тук", с която ни предизвиква да откриваме и поощряваме доброто всеки ден.
„В съзнанието ни тези две думи „доброто" и „тук" съществуват и функционират трудно заедно и това не е наша национална черта, а неизменна част от човешката природа. Затова и често се случва да преувеличаваме малкото лошо, а да не съзираме важността на малкото добро. С новата кампанията целим да обърнем това разбиране и да подкрепим българското. И когато сме разпознали истинското българско добро, „Загорка" да добави онази хармония, която да ни кара не само да се почувстваме горди, а в ежедневен комфорт с него." - разказа Елица Иванова, Маркетинг Мениджър
Стремежът и тенденцията на „Загорка" да се обърне към българското е една от причините за новата визуална идентичност на „Загорка" и акцентирането върху българските й корени. От днес любителите на кехлибарената напитка ще й се наслаждават в бутилка с нова форма и с лого на български език, наподобяващо един от първите графични знаци на бранда, но с нов, съвременен щрих. Върху бутилката като релефен елемент присъства и визията на митичния барс, символ на Стара Загора. Едновременно с това „Загорка" изтъква българските пивоварни традиции, използвайки 100% малц родно производство.
„Доброто тук в смисъла, в който влагаме ние, не е постижение, а ежедневно търсене. Не е взаимопомощ, а взаимоотношения. Доброто тук не е патриотарство с биене в гърдите, а е заредено с хармония родолюбие. Затова с наградите ние отличаваме ежедневното малко добро, което трябва да бъде забелязано и поощрено. Защото ние в „Загорка" вярваме, че колкото и по-добро да има, няма по-добро от доброто тук", разказа за вдъхновението на кампанията Николай Тинков, Старши Бранд Мениджър.
Наградата „Добрият художник" беше връчена на преподавателя по графичен и рекламен дизайн в Националната художествена академия Светлин Балездров. Той беше отличен, не защото със световната си известност прославя името на България, а за това, че е посветил живота си на откриване и развитие на млади български таланти и, че популяризира кирилицата като създава нови шрифтове и ги разпространява безплатно в Интернет.
С наградата „Добрият готвач" беше отличена Божана Кацарова, победител в MasterChef. Изборът попадна върху нея, заради избора й да остане в България и да придаде модерен почерк на традиционното българско меню, а не да предпочете възможностите за професионално развитие по света.
Планинският водач Начо Иванов получи наградата „Добрият алпинист", не за това, че покорява най-високи върхове, а поради факта, че е маркирал най-дългия в България планински маршрут Ком-Емине и го е преминал над 50 пъти, за това, че предава своята любов към планината на хиляди българи, увличайки ги да тръгнат с него и да предизвикат себе си по този изключително труден и красив български маршрут.
Наградата „Добрият дизайнер" беше връчена на Гергана Станкова, която върна традиционната шевица в гардероба на съвременната българка, създавайки българския бранд „Шевица".
Триото „Outhentic" получи приза „Добрите музиканти", затова че вдъхва нов живот на традиционния фолклор и го предава на съвременниците по света и у нас така, че да го заобичат истински.