• 22 Дек 2024 |
  •  USD / BGN 1.8824
  •  GBP / BGN 2.3574
  •  CHF / BGN 2.1037
  • Радиация: София 0.11 (µSv/h)
  • Времето:  София 0°C

AIBEST обединява индустрията в първата си мащабна благотворителна инициатива – "Beard it Forward: Подкрепи образованието"

AIBEST обединява индустрията в първата си мащабна благотворителна инициатива – "Beard it Forward: Подкрепи образованието"

/КРОСС/ Асоциацията за иновации, бизнес услуги и технологии (AIBEST) обяви първата си мащабна благотворителна инициатива - „Beard it Forward: Подкрепи образованието". Кампанията има за цел да събере средства за обучение на младежи в неравностойно положение, като обединява над 70 компании членове и техните над 50 000 служители.

Инициативата е вдъхновена от движението "No Shave November" и приканва всички членове на AIBEST да се включат в състезание за най-добра брада. Участниците могат да се конкурират в две категории в зависимост дали имат съществуваща брада или ще си „отгледат" такава през ноември. Те ще качват снимки на прогреса си всяка седмица в специална платформа, където приятели и колеги ще имат възможност да ги подкрепят чрез закупуване на точки.

Всички събрани средства ще бъдат дарени на фондация „Благотворител", с която AIBEST работи за разработването на кауза за подкрепа на ученици от 10. до 12. клас и първокурсници от приемни домове или без родители.

AIBEST вярва, че инвестициите в образованието са ключови за дългосрочния и устойчив растеж на държавата. Асоциацията реализира редица инициативи с дългосрочна визия, включително безплатната Tech Academy, която обогатява знанията на гимназисти с технически профил в София и страната. Именно затова първата мащабна благотворителна инициатива на AIBEST е насочена към подкрепа на амбициозни младежи, които имат ограничен достъп до качествено образование.

„Кампанията ни подкрепя деца в неравностойно положение, за да повярват в своите възможности и в своето бъдеще. Инвестициите в образованието като основен двигател на иновациите създават условия за развитието на талантливи млади хора, които един ден ще бъдат в основата на прогреса на нашата индустрия и обществото генерално. Чрез инициативи като тази, AIBEST не само подкрепя младежите, но и инвестира в устойчивото развитие на региона, в който всички ние живеем и работим", заяви Наталия Георгиева-Шишкова, изпълнителен директор на асоциацията.", заяви Наталия Георгиева-Шишкова, изпълнителен директор на асоциацията.

Кампанията е резултат от сътрудничеството в рамките на новосъздадената маркетинг и бранд работна група на асоциацията, в която активно участват екипите на компаниите Accenture, Experian, Lirex, Pontica Solutions, Scalefocus и Telus Digital.

„Beard it Forward" ще продължи до 2 декември 2024 г., когато ще бъдат обявени победителите.

За AIBEST

Асоциацията за иновации, бизнес услуги и технологии (AIBEST) е независима браншова организация, чиято цел е да развива България като лидер в областта на интензивното познание за продукти, услуги и решения и като световна дестинация за образовани таланти. Асоциацията обединява компании от всички сфери на съвременната индустрия за бизнес услуги - BPO, ITO, R&D центрове или SSC (центрове за споделени услуги).

 

 

ВАШИЯТ FACEBOOK КОМЕНТАР
ВАШИЯТ КОМЕНТАР
Вашето име:
Коментар:
Публикувай
  • ПОСЛЕДНИ НОВИНИ
    БЪЛГАРИЯ
    ИКОНОМИКА
    ПОЛИТИКА
  • ОПЦИИ
    Запази Принтирай
    СПОДЕЛИ
    Twitter Facebook Svejo
    Вземи кратка връзка към тази страница

    копирайте маркирания текст

  • реклама

БЪЛГАРИЯ СВЯТ РУСИЯ ПОЛИТИКА ИКОНОМИКА КУЛТУРА ТЕХНОЛОГИИ СПОРТ ЛЮБОПИТНО КРОСС-ФОТО АНАЛИЗИ ИНТЕРВЮТА КОМЕНТАРИ ВАЛУТИ ХОРОСКОПИ ВРЕМЕТО НОВИНИ ОТ ДНЕС НОВИНИ ОТ ВЧЕРА ЦЪРКОВЕН КАЛЕНДАР ИСТОРИЯ НАУКА ШОУБИЗНЕС АВТОМОБИЛИ ЗДРАВЕ ТУРИЗЪМ РОЖДЕНИЦИТЕ ДНЕС ПРЕГЛЕД НА ПЕЧАТА ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ ТЕМИ И ГОСТИ В ЕФИРА ПРАВОСЛАВИЕ


Copyright © 2002 - 2024 CROSS Agency Ltd. Всички права запазени.
При използване на информация от Агенция "КРОСС" позоваването е задължително.
Агенция Кросс не носи отговорност за съдържанието на външни уебстраници.