• 30 Ноем 2024 |
  •  USD / BGN 1.8518
  •  GBP / BGN 2.3506
  •  CHF / BGN 2.1010
  • Радиация: София 0.11 (µSv/h)
  • Времето:  София 0°C

Анелия Маринова: Генерираните през последните дни закъснения в полетите се дължат на гръмотевичните бури

Анелия Маринова: Генерираните през последните дни закъснения в полетите се дължат на гръмотевичните бури

/КРОСС/ Генерираните през последните дни закъснения в полетите се дължат на гръмотевичните бури. Това каза в предаването по BTV „Тази събота" главният директор на дирекция „Гражданска въздухоплавателна администрация" към Министерство на транспорта Анелия Маринова.

За съжаление все по-често се наблюдава закъснение в полетите. Организация на авиационния транспорт е сложна и комплексна дейност. Намесени са много фактори и всичко трябва да е синхронизирано. Когато някакъв компонент бъде нарушен, това предизвиква ефекта на доминото и нарушава целия процес", поясни тя.

Анелия Маринова посочи, че има недостиг несамо на персонал, но и на летателни машини, защото голяма част от тях са приземени за рутинни ремонти и технически прегледи.

Все още индустрията не е преодоляла последиците на пандемията. Много хора си потърсиха други сфери на развитие, защото останаха без работа за две години, а тези специалисти се формират трудно - изисква се време да бъдат обучени, каза още тя.

Анелия Маринова показа и карта на Европа с гръмотевичните бури през последните дни, като обясни, че това са райони, които трябва да се избягват от пилотите. „Гръмотевичната дейност не е безопасна на въздухоплаването", поясни тя.

Според нея от 75% от всички закъснения в полетите, генерирани в рамките на Европа на 27 юни, се дължат на гръмотевичната дейност и екстремните метеорологични условия. Тя посочи също така, че от началото на годината в управляваната от нея администрация са постъпили около 450 жалби, но уточни, че пътниците първо подават жалба към превозвача.

Жалбите към нас се подават едва след като човек не е получил адекватен отговор от авиопревозвача или този отговор е закъснял, поясни Анелия Маринова. Миналата година имахме повече жалби, в сравнение с тази година, което означава, че и самите авиопревозвачи вече се грижат по-адекватно за пътниците си, каза още тя.

Анелия Маринова посочи в кои случаи пътниците имат право на някакво обезщетение и даде съвети за това, как да се пътува безпроблемно.

 

 

ВАШИЯТ FACEBOOK КОМЕНТАР
ВАШИЯТ КОМЕНТАР
Вашето име:
Коментар:
Публикувай
  • ПОСЛЕДНИ НОВИНИ
    БЪЛГАРИЯ
    ИКОНОМИКА
    ПОЛИТИКА
  • ОПЦИИ
    Запази Принтирай
    СПОДЕЛИ
    Twitter Facebook Svejo
    Вземи кратка връзка към тази страница

    копирайте маркирания текст

  • реклама

БЪЛГАРИЯ СВЯТ РУСИЯ ПОЛИТИКА ИКОНОМИКА КУЛТУРА ТЕХНОЛОГИИ СПОРТ ЛЮБОПИТНО КРОСС-ФОТО АНАЛИЗИ ИНТЕРВЮТА КОМЕНТАРИ ВАЛУТИ ХОРОСКОПИ ВРЕМЕТО НОВИНИ ОТ ДНЕС НОВИНИ ОТ ВЧЕРА ЦЪРКОВЕН КАЛЕНДАР ИСТОРИЯ НАУКА ШОУБИЗНЕС АВТОМОБИЛИ ЗДРАВЕ ТУРИЗЪМ РОЖДЕНИЦИТЕ ДНЕС ПРЕГЛЕД НА ПЕЧАТА ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ ТЕМИ И ГОСТИ В ЕФИРА ПРАВОСЛАВИЕ


Copyright © 2002 - 2024 CROSS Agency Ltd. Всички права запазени.
При използване на информация от Агенция "КРОСС" позоваването е задължително.
Агенция Кросс не носи отговорност за съдържанието на външни уебстраници.