• 17 Май 2025 |
  •  USD / BGN 1.7472
  •  GBP / BGN 2.3209
  •  CHF / BGN 2.0849
  • Радиация: София 0.11 (µSv/h)
  • Времето:  София 0°C

Новата услуга, която ни помага да се справим с домашните аварии

Новата услуга, която ни помага да се справим с домашните аварии

/КРОСС/ Никой не би искал да се прибере вкъщи след дълъг работен ден и да бъде неприятно изненадан от спукана тръба или повредена електрическа инсталация. Това не само би отнело от ценното ни време за почивка, но и поставя редица предизвикателства пред онези от нас, които нямат техническите умения да се справят с подобни битови аварии. 

В тази статия ще разгледаме най-честите причини за домакински повреди, какви могат да бъдат последствията и най-важното - как една иновативна услуга може да ни помогне да решим всеки от тези проблеми, дори без никакъв опит с гаечен ключ или клещи.

 

Водопроводни аварии 

Първите признаци на запушена канализационна система са бавно оттичане, лоша миризма, разпространяваща се от канализацията и събиране на вода около сифоните. Най-честата причина за блокирани тръби обикновено е натрупване на остатъци от храна, косми и други частици, а в къщите със собствен двор понякога дори корените на дърветата могат да предизвикат проблеми с канализацията. 

C:UsersUserDownloadsYettel_Cross_1.jpg

В случай на спукване на водопроводна тръба, това може да доведе до загуба на значително количество вода за много кратък период от време и да причини сериозни щети. А ако тръбата е под земята, може да се стигне и до корозия на основите около дома. В подобна ситуация всяка минута е от значение.

 

Проблеми с електричеството 

Проблемите с електрическата инсталация също са сред най-неприятните домашни аварии. Често пъти причините за тях може да се дължат и на метеорологичните условия. Не само бурите, но и високоскоростните ветрове, обилните валежи и резките температурни промени могат да доведат до различни видове повреди в електрическата инсталация. Сред най-честите проблеми са прекъсвания на електрозахранването, изгорели предпазители, токови удари, повредени електрически табла, прегряване на инсталацията или късо съединение. Такива аварии не само създават дискомфорт, но и могат да бъдат опасни за електроуредите и обитателите на дома.

C:UsersUserDownloadsYettel_Cross_2.jpg

 

Повреди при домашните уреди

Добре е да се има предвид, че дефектните или остарели уреди изразходват по-голямо количество електроенергия особено когато става дума за по-големи домакински електроуреди като перални машини, хладилници, бойлери или готварски печки. Освен че водят до по-високи сметки за ток, те могат да станат причина и за различни инциденти - от прегряване и стопяване на кабели до късо съединение или дори пожар. Нередовната поддръжка или неправилното свързване също увеличават риска.

 

C:UsersUserDownloadsYettel_Cross_3.jpg

 

Едно решение за всичко

Както стана ясно дотук, битовите аварии могат да бъдат от най-различен характер и често се появяват, когато най-малко очакваме. Как да се справим с тях, ако нямаме необходимото време или технически познания? Понякога най-добрите решения идват от най-неочакваните места. 

Обикновено свързваме телекомите с мобилни телефони, интернет и телевизия, но Yettel ни изненадва приятно, предлагайки редица услуги с добавена стойност за ежедневните нужди на потребителите. Сред тях е и иновативната услуга „Смарт майстор" на Allianz Partners (дружество, част от Allianz SE, специализирано в предоставянето на домашен асистънс), която дава решение за множество домашни проблеми, които могат да ни сполетят. Тя може да бъде заявена директно в мобилното приложение на Yettel или във всеки един от магазините на оператора. 

„Смарт майстор" покрива спешни ремонти при повреди на водопроводни и канализационни системи, включително запушване на тръби в бани и тоалетни, аварии на електрическите инсталации, проблеми с отоплителните системи и подаването на топла вода. Услугата обхваща дори по-нестандартни домашни неволи, като отключване на входна врата, когато е повредена бравата или обработване на дома при поява на вредители.

C:UsersUserDownloadsYettel_Cross_4.jpg

Абонаментът за услугата е на цена от 4,99 лв. на месец и включва до четири посещения на специалисти в рамките на една календарна година, като всяко осигурява безплатен асистънс на стойност до 250 евро (488.96 лв.). "Смарт майстор" може да се използва и при проблеми с електрически уреди като газови и електрически готварски печки, фурни, перални, сушилни, хладилници, фризери, съдомиялни, телевизори и други, при условие че са на не повече от 5 години и тяхната стойност не надвишава 2 500 евро (4 889.58 лв.).

Едно от най-големите удобства на услугата, е че клиентът може да се свърже със специализиран колцентър по всяко време на денонощието, 7 дни в седмицата, а услугата се предлага за жилища и малки офиси в цялата страна. Абонаментът се заплаща като част от месечната фактура към телекома и не е необходимо сключване на допълнителен договор.

 

 

ВАШИЯТ FACEBOOK КОМЕНТАР
ВАШИЯТ КОМЕНТАР
Вашето име:
Коментар:
Публикувай

БЪЛГАРИЯ СВЯТ РУСИЯ ПОЛИТИКА ИКОНОМИКА КУЛТУРА ТЕХНОЛОГИИ СПОРТ ЛЮБОПИТНО КРОСС-ФОТО АНАЛИЗИ ИНТЕРВЮТА КОМЕНТАРИ ВАЛУТИ ХОРОСКОПИ ВРЕМЕТО НОВИНИ ОТ ДНЕС НОВИНИ ОТ ВЧЕРА ЦЪРКОВЕН КАЛЕНДАР ИСТОРИЯ НАУКА ШОУБИЗНЕС АВТОМОБИЛИ ЗДРАВЕ ТУРИЗЪМ РОЖДЕНИЦИТЕ ДНЕС ПРЕГЛЕД НА ПЕЧАТА ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ ТЕМИ И ГОСТИ В ЕФИРА ПРАВОСЛАВИЕ


Copyright © 2002 - 2025 CROSS Agency Ltd. Всички права запазени.
При използване на информация от Агенция "КРОСС" позоваването е задължително.
Агенция Кросс не носи отговорност за съдържанието на външни уебстраници.