• 10 Яну 2025 |
  •  USD / BGN 1.8981
  •  GBP / BGN 2.3369
  •  CHF / BGN 2.0771
  • Радиация: София 0.11 (µSv/h)
  • Времето:  София 0°C

Борис Бонев: След 17 години управление на ГЕРБ в София, трябва да има нов обединен фронт

Борис Бонев: След 17 години управление на ГЕРБ в София, трябва да има нов обединен фронт

/КРОСС/  След 17 години управление на ГЕРБ в София, трябва да има нов обединен фронт. Такова мнение изрази в ефира на NOVA „Здравей, България” председателят на „Спаси София” Борис Бонев.   След дълго време изоставяне на тежки реформи, трябва да получим необходимото обществено доверие, за да ги извършим. Някои от тях ще бъдат непопулярни, уточни Бонев. По думите му партията  е готова както за обединено, така и за самостоятелно явяване на избори. И допълни, че на този етап разговорите им с другите партии са за приоритети.

По думите му първите избори, в които ще участват, ще бъдат местните.

Това личи и от името ни - „Спаси София”. Сами сме решили да се ограничим до местна политика. Всеки човек трябва да се развива там, където се чувства подготвен, смята председателят на „Спаси София”.

На въпрос вижда ли конкуренция в лицето на председателя на Общинския съвет на София Георги Георгиев, Бонев коментира, че няма как да го е страх от човек, който от вчера е започнал да се занимава със софийските теми. Като гледам за него мотив е да бяга от проблема, да не поема отговорност и винаги друг да е виновен. Това много напомня на управлението на Йорданка Фандъкова. София има нужда от много по-амбициозно и решително управление. Градът ни изоставя от много градове на Балканите. Продължаваме да си говорим за ремонт на ремонтите. Едни павета пред НС да не могат да бъдат наредени както трябва, ясно показва какво е нивото на управление в момента, коментира Борис Бонев.

Той коментира и промените в градския транспорт в столицата. По думите му в момента има разпореждане да не се глобяват пътниците с месечни или годишни карти, които не са ги валидирали при качване.

Никой не обясни защо е важно човек да си валидира документа. Тези данни могат да помогнат на градския транспорт да бъде по-оптимизиран, разписанията да бъдат синхронизирани, каза още Бонев.

По думите му има причина да се премахне картата за 1 линия.  

Идеята е, че когато човек разполага с карта за всички линии, предпочита градския транспорт. Когато имате карта за една линия, тя обикновено е от вкъщи до работа. Тоест, когато отивате до парка или другаде, градският транспорт не ви е опция и се качвате на колата, обясни Бонев.

ВАШИЯТ FACEBOOK КОМЕНТАР
ВАШИЯТ КОМЕНТАР
Вашето име:
Коментар:
Публикувай
  • ПОСЛЕДНИ НОВИНИ
    БЪЛГАРИЯ
    ИКОНОМИКА
    ПОЛИТИКА
  • ОПЦИИ
    Запази Принтирай
    СПОДЕЛИ
    Twitter Facebook Svejo
    Вземи кратка връзка към тази страница

    копирайте маркирания текст

  • реклама

БЪЛГАРИЯ СВЯТ РУСИЯ ПОЛИТИКА ИКОНОМИКА КУЛТУРА ТЕХНОЛОГИИ СПОРТ ЛЮБОПИТНО КРОСС-ФОТО АНАЛИЗИ ИНТЕРВЮТА КОМЕНТАРИ ВАЛУТИ ХОРОСКОПИ ВРЕМЕТО НОВИНИ ОТ ДНЕС НОВИНИ ОТ ВЧЕРА ЦЪРКОВЕН КАЛЕНДАР ИСТОРИЯ НАУКА ШОУБИЗНЕС АВТОМОБИЛИ ЗДРАВЕ ТУРИЗЪМ РОЖДЕНИЦИТЕ ДНЕС ПРЕГЛЕД НА ПЕЧАТА ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ ТЕМИ И ГОСТИ В ЕФИРА ПРАВОСЛАВИЕ


Copyright © 2002 - 2025 CROSS Agency Ltd. Всички права запазени.
При използване на информация от Агенция "КРОСС" позоваването е задължително.
Агенция Кросс не носи отговорност за съдържанието на външни уебстраници.