• 14 Май 2025 |
  •  USD / BGN 1.7601
  •  GBP / BGN 2.3267
  •  CHF / BGN 2.0900
  • Радиация: София 0.11 (µSv/h)
  • Времето:  София 0°C

Lidl и „Капачки за бъдеще“ с обща кампания в подкрепа на детското здраве

Lidl и „Капачки за бъдеще“ с обща кампания в подкрепа на детското здраве
Потребителите вече имат възможност да подкрепят каузата на „Капачки за бъдеще“, като дарят сумата за върнатите си опаковки в магазините с автомати за обратно приемане на пластмасови бутилки и кенове на Lidl

/КРОСС/ Лидл България и фондация „Лазар Радков", която управлява инициативата "Капачки за бъдеще", разширяват съвместното си партньорство с нова кампания. От днес всички потребители, които връщат за рециклиране пластмасови бутилки и кенове в магазините на веригата, ще имат възможност да дарят сумата в подкрепа на каузите на „Капачки за бъдеще".

Дарението се случва чрез автоматите за обратно приемане на бутилки и кенове, разположени в 20 магазина на Lidl. Чрез новата опция потребителите ще могат да избират дали да дарят стойността на ековаучера, който получават за своите опаковки, или да го използват както досега - за пазаруване в магазина. В случай че изберат да подкрепят „Капачки за бъдеще", потребителите получават документ за дарение за съответната сума.

 "Като връщаме за рециклиране ненужните вече пластмасови бутилки и кенове, с едно просто действие ние можем да направим едновременно две добри дела - да пазим природата и ресурсите и да подкрепяме социални кампании в полза на детското здраве. Предприехме тази следваща стъпка в партньорството с „Капачки за бъдеще", което стартирахме в края на миналата година, защото споделяме общи ценности и вярваме в силата на доброто. С тази нова функционалност на нашите автомати даваме лесна и бърза възможност на хората да постъпват отговорно и да допринасят за едно по-добро утре за всички нас", каза Милена Драгийска, главен изпълнителен директор на Лидл България.

Събраните средства ще се използват за различни кампании на фондацията в подкрепа на детското здраве - оборудване на родилни отделения, реновиране на детски отделения, обучения на деца на първа долекарска помощ и реакция при злополуки, бедствия и аварии и др.

"Вярвам, че е отговорност на всеки един от нас да се грижи за околната среда и когато има налична възможност чрез рециклирането да се генерират средства, които помагат да се спасяват животи и особено детски животи - още по-добре!", каза Лазар Радков, основател на инициативата „Капачки за бъдеще".

Съвместното партньорство на Лидл България и „Капачки за бъдеще" стартира през декември 2023 г. с поставянето на специални съдове за връщане на капачки в магазините с автомати за обратно приемане, а само месец по-късно обхваща всичките магазини в страната. До момента събраните капачки в търговската мрежа на Lidl са близо 10 тона, което се равнява на приблизително 10 милиона капачки.

Автоматите за обратно приеманр на пластмасови бутилки и кенове Лидл България постави в рамките на свой пилотен проект, който към момента включва 20 магазина в 14 града в страната. Интересът към инициативата е голям и само малко повече от година след старта, събраните опаковки надхвърлят 22 милиона - това са над 420 тона PET бутилки и над 85 тона алуминиеви кенове. Лидл България вече реализира и модела "бутилка в бутилка", при който влага материала от рециклираните в България PET бутилки, събрани чрез пилотния проект, в производството на нови бутилки за различни продукти под собствени марки, произведени от родни производители.

Повече за съвместната кампания на Лидл България и „Капачки за бъдеще": corporate.lidl.bg/darenie

 

 

ВАШИЯТ FACEBOOK КОМЕНТАР
ВАШИЯТ КОМЕНТАР
Вашето име:
Коментар:
Публикувай

БЪЛГАРИЯ СВЯТ РУСИЯ ПОЛИТИКА ИКОНОМИКА КУЛТУРА ТЕХНОЛОГИИ СПОРТ ЛЮБОПИТНО КРОСС-ФОТО АНАЛИЗИ ИНТЕРВЮТА КОМЕНТАРИ ВАЛУТИ ХОРОСКОПИ ВРЕМЕТО НОВИНИ ОТ ДНЕС НОВИНИ ОТ ВЧЕРА ЦЪРКОВЕН КАЛЕНДАР ИСТОРИЯ НАУКА ШОУБИЗНЕС АВТОМОБИЛИ ЗДРАВЕ ТУРИЗЪМ РОЖДЕНИЦИТЕ ДНЕС ПРЕГЛЕД НА ПЕЧАТА ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ ТЕМИ И ГОСТИ В ЕФИРА ПРАВОСЛАВИЕ


Copyright © 2002 - 2025 CROSS Agency Ltd. Всички права запазени.
При използване на информация от Агенция "КРОСС" позоваването е задължително.
Агенция Кросс не носи отговорност за съдържанието на външни уебстраници.