- 05 Ноем 2024 |
- USD / BGN 1.7948
- GBP / BGN 2.3306
- CHF / BGN 2.0802
- Радиация: София 0.11 (µSv/h)
- Времето: София 0°C
WTM London: Министерство на туризма и National Geographic обявиха съвместна рекламна кампания на България
05 Ноември 2024 | 16:42
/КРОСС/ Силно начало за България на световното туристическо изложение World Travel Market в Лондон. Министерството на туризма и National Geographic обявиха съвместна рекламна кампания, насочена към представянето на страната ни като атрактивна дестинация за винен, гастрономически и MICE туризъм. Вицепрезидентът на Медийното партньорство на National Geographic, Надин Хеги, и министърът на туризма Евтим Милошев официално обявиха стратегическото партньорство в първия ден на изложението.
В рамките на кампанията, екипът на National Geographic Creativeworks ще посети България, за да заснеме вдъхновяващи рекламни видеоклипове, които ще бъдат излъчвани по National Geographic и 24 Kitchen в Европа. Рекламните клипове ще стартират на пет ключови пазара - Великобритания, Германия, Испания, Полша и Франция, като допълнително съдържание ще се излъчва в Нидерландия, Сърбия, Словения и Хърватия.
Кампанията включва над 2 430 излъчвания на рекламни клипове и ще обхване широк набор от формати в телевизионния и дигитален спектър. Целта е да вдъхновим чуждестранните туристи да открият уникалната култура, природни дадености и изискани гастрономически изживявания, които България може да предложи. Включените дигитални канали на медийната група ще подсилят кампанията с разнообразни рекламни формати, целящи да вдъхновят зрителите да посетят страната ни и да се запознаят с високите стандарти на българските изби, ресторанти, хотели и конгресни центрове.
По време на събитието министър Милошев и посланикът на България в Лондон Тихомир Стойчев посетиха българския щанд, където поздравиха 27-те фирми, сдружения и общини, представящи България като целогодишна туристическа дестинация. Посетителите на изложението имаха възможността да си направят снимка с български пейзажи на специален фотокорнер, както и да „разгледат" природата и културните забележителности на страната ни чрез VR технологии, които пресъздават магията на българските обекти, защитени от ЮНЕСКО.