• 29 Апр 2025 |
  •  USD / BGN 1.7220
  •  GBP / BGN 2.2972
  •  CHF / BGN 2.0763
  • Радиация: София 0.11 (µSv/h)
  • Времето:  София 0°C

20 посланици на многообразието се дипломираха у нас

20 посланици на многообразието се дипломираха у нас
Академията за многообразие, равнопоставеност и приобщаване завърши третото си издание

/КРОСС/ С официална церемония в петък, 11 април, завърши третото издание на Академията за многообразие, равнопоставеност и приобщаване. Инициативата на Съвета на жените в бизнеса в България (СЖББ) и Стопанския факултет на СУ „Св. Климент Охридски" се осъществява с подкрепата на Лидл България и е единствената сертификационна програма у нас, насочена към изграждане на знания и умения за създаване на приобщаваща работна среда.

„Добрата новина е, че след третото издание на академията, числеността на хората, които вярват в равнопоставеността, се увеличава. Големият изпит е дали искрено вярваме в многообразието и включването. Сигурна съм, че добивайки знания, благодарение на всички лектори, се увеличава увереността ни, че това е правилната посока и че пътят към повече толерантност е необратим", каза в приветствието си към завършващите, Милена Драгийска, главен изпълнителен директор на Лидл България.

Тази година успешно се дипломираха 20 участници, с което общият брой на обучените в рамките на инициативата достигна 63. Петима представители на тематични медии и неправителствени организации получиха пълни стипендии от Лидл България.

„За нас е чест, в годината, в която Стопански факултет отбелязва своята 35-а годишнина, да бъдем отново домакин и партньор на Академията за многообразие, равнопоставеност и приобщаване. В тези предизвикателни времена, имаме възможността да покажем, че това, което сме заявили, може да бъде изпълнено, независимо от средата. Всеки от нас ще премине през тест, за да докаже автономното желание за повече толерантност", сподели доц. д-р Атанас Георгиев, декан на Стопански факултет към СУ „Св. Климент Охридски"

Гергана Иванова, основател и партньор в Рекламна агенция The Smarts, член на УС на СЖББ и лектор в програмата, също приветства участниците и ги насърчи да приложат наученото в своите организации и да продължават да надграждат уменията си. Членове на УС на Алумни клуба на СЖББ представиха възможностите за включване към общността. Сред гостите бяха доц. д-р Ия Петкова, Гергана Манолова и Валерия Дойчева, които освен лектори са и двигатели за реализацията на програмата.

Инициативата се реализира с участието на лектори от бизнеса, академичната общност и гражданския сектор, сред които са представители на компании - членове на СЖББ като Siemens, UniCredit Bulbank, The Smarts Group, Lidl Bulgaria, Coca-Cola HBC, Shell България, HP Enterprise, Progress, Mileslava Legal, М-Газ, Интерланг и Шоколадова къща Станимира, както и преподаватели от Софийския университет „Св. Климент Охридски". Те безвъзмездно споделиха знания и добри практики в 7 модула и общо 56 учебни часа по ключови теми като приобщаващо лидерство, неосъзнати предразсъдъци, включваща комуникация и възможности за стратегическо въвеждане на политики за многообразие в организациите.

„Като участник в Академията, която е една от успешните инициативи на Съвета на жените в бизнеса в България, имах възможността да се вдъхновя от примерите и споделения практически опит на лекторите в програмата", сподели Христина Станева, изпълнителен директор СЖББ.

„Чувствам се обогатен от добрите познанства и подготвен с професионален инструментариум, за да бъда посланик на темата в моята сфера на дейност", споделя Чавдар Михайлов, Директор „Продажби и логистика" на регионалното дружество на Лидл България в Равно поле. „Вече виждам влиянието на всичко научено върху професионалната ми дейност. Ясно осъзнавам ползите от наученото в Академията, чувствам се подготвена, съзнателно работя за преодоляване на стереотипи и осмислям поведението си по начин, по който да бъда достоен посланик на темата", допълва Петя Иванова, ръководител HR услуги в Lidl.

Лидл България за трета година подкрепя инициативата като част от програмата си за многообразие и включване „Lidl палитра".  Сътрудничеството с Академията е логично продължение на устойчивите усилия за създаване на работна среда, в която всяко мнение е ценно, а различието - признато като сила. Това е и една от най-силните теми, отчетени в ежегодната сертификация от международния Top Employers Institute, в рамките на която Лидл България за шеста поредна година получи престижната титла Топ Работодател в ритейл сектора за България и Европа.

Съветът на жените в бизнеса в България (СЖББ) цели да популяризира добрите практики и програми за насърчаването на професионалното развитие на жените в малкия и среден бизнес и израстването им в мениджърски позиции. Организацията цели също да подкрепя младите специалисти и таланти да реализират потенциала си в България и да подпомага младежи в неравностойно социално положение в тяхното образование.

За Лидл България

 Lidl е най-голямата верига магазини за хранителни стоки в Европа. Част e от немската Schwarz Gruppe и присъства в 31 държави. В България Lidl стартира своята дейност през 2010 г. Днес компанията има 137 магазина в 58 града и над 4000 служители. Предимствата на специфичния бизнес модел, широката гама продукти с оптимално съотношение качество-цена и въвеждането на редица иновативни практики и модели наложиха Lidl в България като смарт дискаунтър, предлагащ високо качество на добра цена, и компания, която подхожда честно, отговорно, с мисъл и грижа за своите клиенти, служители и партньори.

 

ВАШИЯТ FACEBOOK КОМЕНТАР
ВАШИЯТ КОМЕНТАР
Вашето име:
Коментар:
Публикувай

БЪЛГАРИЯ СВЯТ РУСИЯ ПОЛИТИКА ИКОНОМИКА КУЛТУРА ТЕХНОЛОГИИ СПОРТ ЛЮБОПИТНО КРОСС-ФОТО АНАЛИЗИ ИНТЕРВЮТА КОМЕНТАРИ ВАЛУТИ ХОРОСКОПИ ВРЕМЕТО НОВИНИ ОТ ДНЕС НОВИНИ ОТ ВЧЕРА ЦЪРКОВЕН КАЛЕНДАР ИСТОРИЯ НАУКА ШОУБИЗНЕС АВТОМОБИЛИ ЗДРАВЕ ТУРИЗЪМ РОЖДЕНИЦИТЕ ДНЕС ПРЕГЛЕД НА ПЕЧАТА ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ ТЕМИ И ГОСТИ В ЕФИРА ПРАВОСЛАВИЕ


Copyright © 2002 - 2025 CROSS Agency Ltd. Всички права запазени.
При използване на информация от Агенция "КРОСС" позоваването е задължително.
Агенция Кросс не носи отговорност за съдържанието на външни уебстраници.