• 06 Май 2025 |
  •  USD / BGN 1.7243
  •  GBP / BGN 2.2969
  •  CHF / BGN 2.0949
  • Радиация: София 0.11 (µSv/h)
  • Времето:  София 0°C

Lidl финансира седем проекта с обществена значимост, инициирани от служители на компанията

Lidl финансира седем проекта с обществена значимост, инициирани от служители на компанията
Инициативата “#teamlidl за нашето утре” се провежда за втора поредна година

/КРОСС/ Лидл България обяви кои екипни проекти ще бъдат финансирани в рамките на второто издание на вътрешната доброволческа инициатива „#teamlidl за нашето утре". Програмата цели да даде възможност на служителите на компанията да реализират идеи с обществена значимост чрез доброволен труд и партньорство с местни организации. Одобрените проекти тази година са седем и ще получат финансиране в размер на 42 000 лева. 

Инициативата „#teamlidl за нашето утре" адаптира най-голямата социално отговорна програма на Лидл България - „Ти и Lidl за нашето утре", навътре, към служителите на компанията, като има дава възможност да реализират важните за тях социално значими проекти. Служителите на Lidl кандидатстваха със свои проекти в четири от познатите вече тематични области: #BeGreen - Опазване на околната среда, #BeLocal - Култура, изкуство и историческо наследство, #BeActive - Активен начин на живот и граждански активизъм,  #BeFair - Социално равенство и приобщаване.

„В Lidl вярваме, че общностните инициативи са в основата на по-здраво, по-зелено и по-справедливо общество. Затова подкрепяме социално значими проекти в различни фокус области и по този начин допринасяме хората в България да водят по-качествен и пълноценен начин на живот. Благодаря на всички колеги  от #teamlidl за това, че за пореден път доказват колко е важно да бъдеш част от сърцата и активна общност като нашата. С нетърпение очаквам реализирането на проектите през лятото", коментира Милена Драгийска - главен изпълнителен директор на Лидл България.

Сред отличените предложения са ремонт на читалище в Ямбол, облагородяване на екопътека към пещера „Снежанка", обучения и реновиране на социални помещения за уязвими групи, както и изработка на гнездилки за нощни грабливи птици. За първа година ще бъде финансиран и проект, в който активна роля ще имат деца на служители. Тази иновативна инициатива - „от деца за деца" - е разработена с подкрепата на техните родители, които също са служители на компанията.

„#teamlidl за нашето утре" се реализира в партньорство с Фондация „Работилница за граждански инициативи" и Български дарителски форум и е вдъхновена от корпоративната програма „Ти и Lidl за нашето утре" - най-голямата социално отговорна инициатива на компанията. С нея Лидл България отново потвърждава своята дългосрочна ангажираност към хората - както вътре в организацията, така и в общностите, в които присъства. Доброволчеството, подкрепено от бизнеса, не само създава реална промяна, но и изгражда силни и обединени екипи със споделени ценности.

 

За Лидл България 

Lidl е най-голямата верига магазини за хранителни стоки в Европа. Част e от немската Schwarz Gruppe и присъства в 31 държави. В България Lidl стартира своята дейност през 2010 г. Днес компанията има 138 магазина в 58 града и над 4000 служители. Предимствата на специфичния бизнес модел, широката гама продукти с оптимално съотношение качество-цена и въвеждането на редица иновативни практики и модели, наложиха Lidl в България като смарт дискаунтър, предлагащ високо качество на добра цена, и компания, която подхожда честно, отговорно, с мисъл и грижа за своите клиенти, служители и партньори.

 

 

ВАШИЯТ FACEBOOK КОМЕНТАР
ВАШИЯТ КОМЕНТАР
Вашето име:
Коментар:
Публикувай

БЪЛГАРИЯ СВЯТ РУСИЯ ПОЛИТИКА ИКОНОМИКА КУЛТУРА ТЕХНОЛОГИИ СПОРТ ЛЮБОПИТНО КРОСС-ФОТО АНАЛИЗИ ИНТЕРВЮТА КОМЕНТАРИ ВАЛУТИ ХОРОСКОПИ ВРЕМЕТО НОВИНИ ОТ ДНЕС НОВИНИ ОТ ВЧЕРА ЦЪРКОВЕН КАЛЕНДАР ИСТОРИЯ НАУКА ШОУБИЗНЕС АВТОМОБИЛИ ЗДРАВЕ ТУРИЗЪМ РОЖДЕНИЦИТЕ ДНЕС ПРЕГЛЕД НА ПЕЧАТА ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ ТЕМИ И ГОСТИ В ЕФИРА ПРАВОСЛАВИЕ


Copyright © 2002 - 2025 CROSS Agency Ltd. Всички права запазени.
При използване на информация от Агенция "КРОСС" позоваването е задължително.
Агенция Кросс не носи отговорност за съдържанието на външни уебстраници.