-
30 Май 2025 |
USD / BGN 1.7337
GBP / BGN 2.3348
CHF / BGN 2.0943
- Радиация: София 0.11 (µSv/h)
- Времето:
София 0°C
Лидл България с отличие за постиженията си в областта на многообразието, равнопоставеността и приобщаването

22 Ноември 2024 | 16:21

/КРОСС/ Лидл България получи поредно признание за практиките си в областта на многообразието, равнопоставеността и приобщаването (DEI) в Националните награди на Съвета на жените в бизнеса в България 2024. Проектът „Lidl Палитра" на смарт ритейлъра бе отличен в категория „Вдъхновяваща инициатива за интеграция на младите хора и реализиране на потенциала им в България". Ключово направление в него са програмите, насочени към приобщаване на представители на поколението Z и младежи от ромски произход към пазара на труда.
Като част от „Lidl Палитра" под името „Lidl Таланти" компанията развива няколко младежки програми, сред които практикантска, стажантска и трейни програма, насочени съответно към пълнолетни ученици и студенти. Техният фокус е върху предоставяне на възможност за кариерен старт, развитие на лични и професионални знания и умения, и създаване на мотивация за последваща реализация в България. В резултат от дейностите си по младежките програми през 2024 г., Лидл България отчита нарастващ интерес и позитивна обратна връзка. 95% от участниците в практикантската и стажантска програма споделят, че биха ги препоръчали на свои връстници, а 100% от стажантите заявяват, че биха избрали Lidl за свой работодател.
С цел приобщаване на младежи от ромски произход Лидл България развива партньорство с Фондация „Арете". Веригата осигурява стипендии в подкрепа на обучението на ромски младежи, включва се в летните лагери на Фондацията с модули за кариерно консултиране и подкрепя ежегодните ѝ благотворителни концерти.
Смарт ритейлърът достига до младите хора в страната и насърчава професионалната им реализация и чрез редица събитийни формати, сред които кариерни форуми, локални събития в малки населени места, практически инициативи и други.
За Лидл България
Lidl е най-голямата верига магазини за хранителни стоки в Европа. Част e от немската Schwarz Gruppe и присъства в 31 държави. В България Lidl стартира своята дейност през 2010 г. Днес компанията има 133 магазина в 58 града и над 4000 служители. Предимствата на специфичния бизнес модел, широката гама продукти с оптимално съотношение качество-цена и въвеждането на редица иновативни практики и модели, наложиха Lidl в България като смарт дискаунтър, предлагащ високо качество на добра цена, и компания, която подхожда честно, отговорно, с мисъл и грижа за своите клиенти, служители и партньори.
-
ПОСЛЕДНИ НОВИНИ
30 Май 2025 | 15:46
Зам.-министър Мечкунова: Медиацията е щадяща процедура във времево, финансово и емоционално отношение за спорещи страни и белег на зряло общество30 Май 2025 | 15:31
Илияна Йотова: Проведе се кампания срещу президента с позволени и непозволени средства30 Май 2025 | 15:16
Народното събрание единодушно прие проект на решение за напредъка на РСМ по присъединяването към ЕСПОЛИТИКА