• 12 Май 2025 |
  •  USD / BGN 1.7382
  •  GBP / BGN 2.3072
  •  CHF / BGN 2.0911
  • Радиация: София 0.11 (µSv/h)
  • Времето:  София 0°C

Лидл България с две награди от Employer Branding Awards 2022

Лидл България с две награди от Employer Branding Awards 2022

/КРОСС/ Лидл България бе отличена с две награди по време на тазгодишното издание на Employer Branding Awards 2021, организирано от b2b Media. Компанията зае първо място в категорията Иновации в управлението на талантите и второ място в категорията Employer branding събитие за финала на практикантската си програма през 2021 година.

Развитието на служителите и подкрепата ни за младите кадри са изключително важни за Лидл България като работодател. Затова сме щастливи, че получените отличия са резултат именно от работата ни в тези две посоки. През 2021 г. надградихме цялостния си процес по управление на таланта – въведохме нова онлайн платформа, с която служителите могат по-лесно да организират своите обучения; продължаваме да развиваме хората на ръководни позиции чрез Лидерската си академия, а с младежките си програми отново дадохме шанс на студенти и ученици да натрупат професионален опит в Lidl. Всичко това се оценява високо и от служителите. Според анонимно вътрешно проучване, което провеждаме всяка година, 79% от участвалите са удовлетворени от работата си в компанията“, коментира Катерина Шопова, Директор „Човешки ресурси“ в Лидл България.

Цялостният процес по управление на таланта в Lidl обхваща 100% от служителите и има за цел да насърчи и подпомогне професионалното развитие на всеки чрез различни обучения, практически задачи, менторство и обмяна на опит. Ежегодно компанията инвестира и 6-цифрен бюджет в обучението на своите служители.

Миналата година веригата за пореден път успешно проведе своите младежки програми – стажантска за студенти и практикантска за ученици над 18 години. И двете предизвикаха два пъти по-голям интерес сред младите хора в сравнение с предишните издания. Близо 120 български студенти кандидатстваха за стажантската програма, а 139 пълнолетни ученици проведоха своята лятна практика в магазините на Lidl в цялата страна и отбелязаха нейния успешен финал със специално онлайн събитие на поп звездата Dara.

Наградите от b2b Media идват, след като в края на януари Лидл България получи за трети път международния сертификат TOP Employer заради доказаните си и световно утвърдени работодателски практики. Едновременно с това независимата външна експертиза получи потвърждение и от оценката на служителите в компанията. Според последното издание на традиционното за веригата вътрешно проучване, 75% от всички участвали смятат, че имат отлични възможности да развиват постоянно своите умения, а 77% биха препоръчали компанията като работодател на свои близки и познати.

 

ВАШИЯТ FACEBOOK КОМЕНТАР
ВАШИЯТ КОМЕНТАР
Вашето име:
Коментар:
Публикувай

БЪЛГАРИЯ СВЯТ РУСИЯ ПОЛИТИКА ИКОНОМИКА КУЛТУРА ТЕХНОЛОГИИ СПОРТ ЛЮБОПИТНО КРОСС-ФОТО АНАЛИЗИ ИНТЕРВЮТА КОМЕНТАРИ ВАЛУТИ ХОРОСКОПИ ВРЕМЕТО НОВИНИ ОТ ДНЕС НОВИНИ ОТ ВЧЕРА ЦЪРКОВЕН КАЛЕНДАР ИСТОРИЯ НАУКА ШОУБИЗНЕС АВТОМОБИЛИ ЗДРАВЕ ТУРИЗЪМ РОЖДЕНИЦИТЕ ДНЕС ПРЕГЛЕД НА ПЕЧАТА ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ ТЕМИ И ГОСТИ В ЕФИРА ПРАВОСЛАВИЕ


Copyright © 2002 - 2025 CROSS Agency Ltd. Всички права запазени.
При използване на информация от Агенция "КРОСС" позоваването е задължително.
Агенция Кросс не носи отговорност за съдържанието на външни уебстраници.