• 14 Март 2025 |
  •  USD / BGN 1.8059
  •  GBP / BGN 2.3345
  •  CHF / BGN 2.0418
  • Радиация: София 0.11 (µSv/h)
  • Времето:  София 0°C

Двойно нараснаха заявените по имейл услуги от клиенти на ЧЕЗ

Двойно нараснаха заявените по имейл услуги от клиенти на ЧЕЗ

/КРОСС/ Двойно нараснаха заявените по имейл услуги от клиенти на ЧЕЗ, докато посещенията в търговските центрове незначително намаляха през 2020 г. спрямо 2019 г. През миналата година в „ЧЕЗ Разпределение България" и „ЧЕЗ Електро България" постъпиха близо 51 000 имейла от потребители в сравнение с 26 000 през 2019 г. Почти 1 млн. са обажданията на колцентровете за услуги, предоставяни от двете компании. Това е ръст със 17% спрямо предходната година. В търговските центрове на ЧЕЗ са заявени малко над 620 хил. услуги. Причина за рязкото нарастване на дистанционно обслужване на клиенти са призивите за ограничаване на социалната дистанция заради короновируса.

Над 1100 са сигналите, които бяха разгледани от двете уникални потребителски организации на ЧЕЗ в България - енергийния омбудсман и потребителския съвет.

Енергийният омбудсман разглежда на месец средно по 62 сигнала, запитвания и предложения. Те касаят главно сметките и отчитането на консумираната електроенергия. „На всеки сигнал отделям необходимото внимание и често пъти тези казуси са в основата на предложенията, които правя за подобряване на дейности и процеси в компаниите. Да чуваме потребителите е важно, за да бъдат предлагани по-качествени услуги", каза Радослав Димитров, който е първият енергиен омбудсман на ЧЕЗ в България. Той разглежда сигнали, по които вече дружествата са се произнесли, но клиентите не са удовлетворени.

В Потребителския съвет през 2020 г. постъпиха 400 сигнала и предложения за оптимизиране на процесите по обслужване на клиенти. В резултат на тях бяха отправени конкретни препоръки към дружествата като например при липса на достъп до електромера за отчитане на консумираната електроенергия клиентите да бъдат призовавани да използват възможността за самоотчет. На едно от заседанията членовете на потребителския съвет, сред които са утвърдени потребителски организации и експерти, бяха разгледани възникналите въпроси в процеса на либерализация на пазара на електроенергия и бяха формулирани конкретни съвети към клиентите, така че интересите им да бъдат максимално защитени.

Институциите енергиен омбудсман и потребителски съвет бяха създадени през март 2013 г. в изпълнение на политиката на ЧЕЗ за подобряване на комуникацията с клиентите, намиране на възможности за оптимизиране на процесите по обслужване в дружествата на ЧЕЗ в България и повишаване на клиентската удовлетвореност.

 

ВАШИЯТ FACEBOOK КОМЕНТАР
ВАШИЯТ КОМЕНТАР
Вашето име:
Коментар:
Публикувай
  • ПОСЛЕДНИ НОВИНИ
    БЪЛГАРИЯ
    ИКОНОМИКА
    ПОЛИТИКА
  • ОПЦИИ
    Запази Принтирай
    СПОДЕЛИ
    Twitter Facebook Svejo
    Вземи кратка връзка към тази страница

    копирайте маркирания текст

  • реклама

БЪЛГАРИЯ СВЯТ РУСИЯ ПОЛИТИКА ИКОНОМИКА КУЛТУРА ТЕХНОЛОГИИ СПОРТ ЛЮБОПИТНО КРОСС-ФОТО АНАЛИЗИ ИНТЕРВЮТА КОМЕНТАРИ ВАЛУТИ ХОРОСКОПИ ВРЕМЕТО НОВИНИ ОТ ДНЕС НОВИНИ ОТ ВЧЕРА ЦЪРКОВЕН КАЛЕНДАР ИСТОРИЯ НАУКА ШОУБИЗНЕС АВТОМОБИЛИ ЗДРАВЕ ТУРИЗЪМ РОЖДЕНИЦИТЕ ДНЕС ПРЕГЛЕД НА ПЕЧАТА ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ ТЕМИ И ГОСТИ В ЕФИРА ПРАВОСЛАВИЕ


Copyright © 2002 - 2025 CROSS Agency Ltd. Всички права запазени.
При използване на информация от Агенция "КРОСС" позоваването е задължително.
Агенция Кросс не носи отговорност за съдържанието на външни уебстраници.