- 24 Ноем 2024 |
- USD / BGN 1.8784
- GBP / BGN 2.3506
- CHF / BGN 2.1094
- Радиация: София 0.11 (µSv/h)
- Времето: София 0°C
VW Caddy: Още по-гъвкав и с plug-in задвижване
23 Септември 2024 | 19:27
/КРОСС/ Volkswagen Commercial Vehicles ще е с допълнителни варианти на VW Caddy -„Flexible" и plug-in хибридно задвижване от моделна година 2025. И двата са налични за предварителна поръчка сега. Caddy „Flexible" с търговско одобрение N1 се предлага с нормално и дълго междуосие и с всички двигатели. Като специална характеристика, 3-местната пейка на втория ред може да се сгъне напълно и по този начин се превръща в стабилна преграда за товарене. Това позволява бързо да се увеличи товарното пространство.
За всеки отделен случай може да се прецени дали да се транспортират двама или до петима души или повече стоки, по-големи инструменти и материали. Максималният наличен товарен обем в Caddy 'Flexible' с нормално междуосие е до 2500 литра, а в Caddy 'Flexible' Maxi до 3100 литра. В Caddy 'Flexible' Maxi, до две палета могат да бъдат натоварени едно зад друго. Достъпът до товарното пространство се осъществява през двете плъзгащи се врати. Задната товарна част може да бъде поръчана остъклена или ламарина.
В допълнение към 2.0l TDI и 1.5l TSI, Plug-in хибриден вариант, базиран на 1.5l TSI с мощност от 85 кВт/115 к.с., разширява портфолиото на Caddy. Заедно с електрическото задвижване, Caddy eHybrid има системна мощност от 110 кВт/150 к.с. и въртящ момент до 350 Нютон метра. Благодарение на използваемия капацитет на батерията от 19,7 кВтч, електрическият пробег е до 122 километра. Това задвижване може да бъде избрано и за Caddy 'Flexible'.
Потребителите на Caddy eHybrid могат да решат с едно щракване върху дисплея кога искат да използват електрическия пробег - например в началото на пътуването, по средата или дали искат да се придвижват само електрически до местоназначението си. Автоматично превключване по проводник осигурява предаване на мощността.
Като лек автомобил Caddy eHybrid достига максимална скорост от 183 км/ч, докато Cargo eHybrid се движи до 181 км/ч. Задвижващата батерия в Caddy eHybrid може също да се презарежда у дома с помощта на бързи зарядни устройства с постоянен ток (DC) с до 50 кВт или стенни кутии с променлив ток (AC) с 11 кВт. Времената за зареждане за AC с максимум 11 кВт от нула до 100 процента са до 2,5 часа. С DC бързо зареждане със средно 40 кВт, зареждането от десет до 80 процента отнема около 26 минути.
Caddy eHybrid се предлага в пътнически и товарен варианти. И двата се предлагат с нормално междуосие, като пътнически с пет места или като товарен с две места. PHEV Caddy се предлага и като Maxi с дълго междуосие, което може да побере до седем души като пътнически автомобил. Всички Plug-in хибриди са оборудвани с 6-степенна трансмисия с двоен съединител (DSG).
Всички модели на Caddy в бъдеще ще бъдат стандартно оборудвани със система за разпознаване на пътни знаци, круз контрол, помощ при паркиране назад и детекция за внимание и умора. Във версиите Cargo се добавят допълнителни системи, като допълнителни странични въздушни възглавници и въздушни възглавници за глава, мултифункционална камера, дисплей за следене на гумите, Lane Assist и Front Assist с разпознаване на пешеходци/велосипедисти. Новото при Caddy Cargo е мултифункционалният волан, който вече се предлага в пътническите варианти.
Цените на Caddy като „Flexible" в Германия започват от 27 720 евро нето (32 986,80 евро бруто) за нормалното междуосие. Дългата версия „Макси" на Caddy „Flexible" струва от 29 825 евро нето (35 491,75 евро бруто). Цените на Caddy Cargo като eHybrid започват в Германия от 36 985 евро нето (44 012,15 евро бруто) за нормално междуосие. Дългата версия „Макси" на Caddy Cargo струва от 39 055 евро нето (46 475,45 евро бруто). Caddy eHybrid като лек автомобил започва от 37 450 евро нето (44 565,50 евро бруто) за нормално междуосие, Maxi от 40 670 евро нето (48 397,30 евро бруто).