• 11 Апр 2025 | 15:28:45
  •  USD / BGN 1.7649
  •  GBP / BGN 2.2807
  •  CHF / BGN 2.1033
  • Радиация: София 0.11 (µSv/h)
  • Времето:  София 0°C

LG представя усъвършенствано решение за търговска дисплей реклама за B2B клиенти

LG представя усъвършенствано решение за търговска дисплей реклама за B2B клиенти
LG Business Cloud посреща LG DOOH Ads и LG Pro:Centric Stay, предлагайки по-персонализирани възможности за разнообразната B2B среда

/КРОСС/ На изложението Integrated Systems Europe (ISE) 2025, което ще се проведе в Барселона, Испания, от 4 до 7 февруари, LG Electronics (LG) ще представи подобрена версия на LG Business Cloud, онлайн платформа, която оптимизира управлението и операциите на търговските дисплеи и хотелски телевизори на LG. Разработена, за да посрещне развиващите се нужди на B2B клиентите, платформата вече предлага LG DOOH Ads - рекламни решения за продукти като дигитални табели, както и LG Pro:Centric Stay - решение за краткосрочни бизнес наеми.

LG DOOH Ads осигурява на потребителите цялостно, персонализирано и лесно за употреба решение за търговска дисплей реклама. Потребителите могат да заложат ключови параметри, като регион, цена и вид на рекламата, а LG DOOH Ads автоматично ще избере подходящи реклами за излъчване. Това минимализира необходимостта бизнесът да търси и осигурява рекламодатели самостоятелно. В допълнение, рекламното решение на LG дава на потребителите гъвкавостта за излъчват реклами, които са набавили независимо. Нещо повече, LG DOOH Ads използва усъвършенствана AI технология на камерата, за да анализира зрителни данникато пол, възраст и държание, обещавайки персонализирани реклами спрямо потребителското поведение. Освен това, предлага анализ на отчетите, показващи ефективността на тези реклами.*

LG Business Cloud представя и LG Pro:Centric Stay, ново решебие, създадено специално за краткосрочни бизнес наеми. LG Pro:Centric Stay допълва съществуващата линия от софтуерни решения, достъпни на платформата, включително LG SuperSign Cloud - системата за управление на съдържанието на дигиталните таблеи, LG Pro:Centric Cloud за хотелски телевизори, както и LG ConnectedCare. Разработени за разнообразни B2B среди, тези иновативни инструменти помагат за по-добрата ефективност и адаптивност в управлението на дисплеите.

На международно ниво, LG продължава да работи с големи B2B клиенти за своите лесни за интегриране софтуерни решения за дигиталните табели. Grand Velas, базирана в Мексико компания за хотелиерство, използва LG Pro:Centric Cloud, решение, създадено ексклузивно за хотелските телевизори на LG. LG Pro:Centric Cloud предлага управление на съдържанието и подобряване на клиентското изживяване по време на престоя, давайки възможност на операторите да предложат персонализирана информация за всяка стая - като например таргетирани отстъпки за меден месец или часове на тръгване на автобуси за туристически групи.

Виден испански доставчик на телекомуникационни услуги и известен американски франчайз за бързо хранене използват LG ConnectedCare, решение, което предоставя удобно и интуитивно управление на дисплеите от разстояние. Значително подобрявайки ефективността на операциите, решението на LG намалява нуждата от индивидуални настройки на всеки дисплей и позволява проактивното разрешаване на проблеми, осигурявайки навременни имейл съобщения до системните мениджъри в случаи на екранна грешка.

Впечатляващите софтуерни решения на LG за дигиталните табели - включително нововъведените LG DOOH Ads и LG Pro:Centric Stay - са достъпни през LG Business Cloud платформата.

„Благодарение на LG DOOH Ads и LG Pro:Centric Stay на LG Business Cloud, компаниите вече могат да управляват техните дигитални табели по-ефективно," споделя Паик Ки-мун, ръководител на Information Display Business в LG Media Entertainment Solution Company. „Ние целим да предлагаме на международните ни B2B клиенти разнообразни софтуери за табелите през LG Business Cloud, позволявайки им дистанционно управление и персонализиране на излъчваното съдържание."

Посетителите на сесията на LG на ISE 2025, които потвърдят абонамента си за платформата LG Business Cloud ще получат ексклузивен купон за 50% отстъпка за абонамент към решенията.

Услугата, базирана на камера с изкуствен интелект, която включва анализ на данните за поведението на клиентите, изисква интеграция с външни решения и изисква допълнително заплащане.

 

 

ВАШИЯТ FACEBOOK КОМЕНТАР
ВАШИЯТ КОМЕНТАР
Вашето име:
Коментар:
Публикувай

БЪЛГАРИЯ СВЯТ РУСИЯ ПОЛИТИКА ИКОНОМИКА КУЛТУРА ТЕХНОЛОГИИ СПОРТ ЛЮБОПИТНО КРОСС-ФОТО АНАЛИЗИ ИНТЕРВЮТА КОМЕНТАРИ ВАЛУТИ ХОРОСКОПИ ВРЕМЕТО НОВИНИ ОТ ДНЕС НОВИНИ ОТ ВЧЕРА ЦЪРКОВЕН КАЛЕНДАР ИСТОРИЯ НАУКА ШОУБИЗНЕС АВТОМОБИЛИ ЗДРАВЕ ТУРИЗЪМ РОЖДЕНИЦИТЕ ДНЕС ПРЕГЛЕД НА ПЕЧАТА ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ ТЕМИ И ГОСТИ В ЕФИРА ПРАВОСЛАВИЕ


Copyright © 2002 - 2025 CROSS Agency Ltd. Всички права запазени.
При използване на информация от Агенция "КРОСС" позоваването е задължително.
Агенция Кросс не носи отговорност за съдържанието на външни уебстраници.