- 25 Ноем 2024 |
- USD / BGN 1.8636
- GBP / BGN 2.3433
- CHF / BGN 2.0976
- Радиация: София 0.11 (µSv/h)
- Времето: София 0°C
Coca-Cola България представи енергийната напитка - Coca-Cola Energy
06 Март 2020 | 14:39
/КРОСС/ Coca-Cola България представя своята нова енергийна напитка - Coca-Cola Energy. Компанията обяви решението да разшири портфолиото си от продукти, а Coca-Cola Energy е първата енергийна напитка в него.
От компанията обявиха, че през 2020 г. планират да разширят позиционирането на Coca-Cola Energy на допълнителни пазари с първоначален фокус върху Европа. Продуктът ще се появи в България през този март.
Със страхотен Coca-Cola вкус и усещане, които хората вече познават и обичат, Coca-Cola Energy съдържа кофеин от естествени източници, екстракти от гуарана и витамин B. В напитката няма таурин. Продуктът ще се предлага в опаковки от 250 мл.
„Coca-Cola Energy включва съставки, придобити от естествени източници и познатият и освежаващ вкус на Coca-Cola", казва Светлана Димитрова, Senior Brand Manager, газирани напитки. „По време на разработването на рецептата запазихме тези две качества в основата на напитката и сме горди, че я предлагаме под марката Coca-Cola. С удоволствие каним хората да опитат тази нова и различна енергийна напитка, която е предназначена да допълни бързото и често доста натоварено ежедневие."
Coca-Cola Energy ще се появи с впечатляваща нова визуална идентичност. Лоунча на напитката ще бъде придружен и от маркетинг кампания, която скоро ще бъде представена в България.
Създадена като напитка за млади хора (18-35 г.), Coca-Cola Energy ще бъде рекламирана в съответствие с отговорните маркетингови указания на Coca-Cola Company. Според насоките на UNESDA кампанията няма да включва семплинг активации в близост до начални и средни училища и смесването на напитката с алкохол няма да бъде насърчавано.
Развиващо се портфолио от марки:
Като компания за напитки, Coca-Cola развива своето продуктово портфолио, за да осигури на потребителите по-богат избор от продуктите, които познават и обичат. Последните допълнения към портфолиото на Coca-Cola в България включват Adez и още много други, част от портфолио Хидратация.
За Кока-Кола България:
Кока-Кола България е дъщерното дружество на Компанията Кока-Кола (The Coca-Cola Company (NYSE:KO). Компанията Кока-Кола предлага разнообразно портфолио от напитки и притежава над 500 марки в повече от 200 страни по света. В допълнение на едноименните Coca-Cola марки, заедно с Fanta, Sprite и Schweppes, портфолиото ни включва и някои от най-ценените марки в света, като напитки от соя, студени чайове, вода, сокове и нектари, кафе, спортни напитки, смутита, кокосова вода и много други. Ние непрестанно развиваме и трансформираме своето портфолио, от намаляването на захарта в нашите напитки, до въвеждането на нови и иновативни предложения.
Също така, дългосрочно работим за редуцирането на отпечатъка си върху околната среда, възстановявайки водните ресурси и насърчавайки рециклирането. Заедно с нашите партньори бутилировачи сме осигурили работа на над 700 000 човека по цял свят. Даваме възможности за ползотворна кариера на нашите служители и създаваме стойност за икономиката навсякъде, където работим. Научете повече за нас в България на www.coca-cola.bg или посетете нашето глобално онлайн списание на www.coca-colacompany.com