• 25 Ноем 2024 |
  •  USD / BGN 1.8636
  •  GBP / BGN 2.3433
  •  CHF / BGN 2.0976
  • Радиация: София 0.11 (µSv/h)
  • Времето:  София 0°C

Coca-Cola България представи енергийната напитка - Coca-Cola Energy

Coca-Cola България представи енергийната напитка - Coca-Cola Energy

/КРОСС/ Coca-Cola България представя своята нова енергийна напитка - Coca-Cola Energy. Компанията обяви решението да разшири портфолиото си от продукти, а Coca-Cola Energy е първата енергийна напитка в него.
От компанията обявиха, че през 2020 г. планират да разширят позиционирането на Coca-Cola Energy на допълнителни пазари с първоначален фокус върху Европа. Продуктът ще се появи в България през този март.
Със страхотен Coca-Cola вкус и усещане, които хората вече познават и обичат, Coca-Cola Energy съдържа кофеин от естествени източници, екстракти от гуарана и витамин B. В напитката няма таурин. Продуктът ще се предлага в опаковки от 250 мл.
„Coca-Cola Energy включва съставки, придобити от естествени източници и познатият и освежаващ вкус на Coca-Cola", казва Светлана Димитрова, Senior Brand Manager, газирани напитки. „По време на разработването на рецептата запазихме тези две качества в основата на напитката и сме горди, че я предлагаме под марката Coca-Cola. С удоволствие каним хората да опитат тази нова и различна енергийна напитка, която е предназначена да допълни бързото и често доста натоварено ежедневие."
Coca-Cola Energy ще се появи с впечатляваща нова визуална идентичност. Лоунча на напитката ще бъде придружен и от маркетинг кампания, която скоро ще бъде представена в България.
Създадена като напитка за млади хора (18-35 г.), Coca-Cola Energy ще бъде рекламирана в съответствие с отговорните маркетингови указания на Coca-Cola Company. Според насоките на UNESDA кампанията няма да включва семплинг активации в близост до начални и средни училища и смесването на напитката с алкохол няма да бъде насърчавано.

Развиващо се портфолио от марки:
Като компания за напитки, Coca-Cola развива своето продуктово портфолио, за да осигури на потребителите по-богат избор от продуктите, които познават и обичат. Последните допълнения към портфолиото на Coca-Cola в България включват Adez и още много други, част от портфолио Хидратация.

За Кока-Кола България:
Кока-Кола България е дъщерното дружество на Компанията Кока-Кола (The Coca-Cola Company (NYSE:KO). Компанията Кока-Кола предлага разнообразно портфолио от напитки и притежава над 500 марки в повече от 200 страни по света. В допълнение на едноименните Coca-Cola марки, заедно с Fanta, Sprite и Schweppes, портфолиото ни включва и някои от най-ценените марки в света, като напитки от соя, студени чайове, вода, сокове и нектари, кафе, спортни напитки, смутита, кокосова вода и много други. Ние непрестанно развиваме и трансформираме своето портфолио, от намаляването на захарта в нашите напитки, до въвеждането на нови и иновативни предложения.
Също така, дългосрочно работим за редуцирането на отпечатъка си върху околната среда, възстановявайки водните ресурси и насърчавайки рециклирането. Заедно с нашите партньори бутилировачи сме осигурили работа на над 700 000 човека по цял свят. Даваме възможности за ползотворна кариера на нашите служители и създаваме стойност за икономиката навсякъде, където работим. Научете повече за нас в България на www.coca-cola.bg или посетете нашето глобално онлайн списание на www.coca-colacompany.com

 

 

ВАШИЯТ FACEBOOK КОМЕНТАР
ВАШИЯТ КОМЕНТАР
Вашето име:
Коментар:
Публикувай
  • ПОСЛЕДНИ НОВИНИ
    БЪЛГАРИЯ
    ИКОНОМИКА
    ПОЛИТИКА
  • ОПЦИИ
    Запази Принтирай
    СПОДЕЛИ
    Twitter Facebook Svejo
    Вземи кратка връзка към тази страница

    копирайте маркирания текст

  • реклама

БЪЛГАРИЯ СВЯТ РУСИЯ ПОЛИТИКА ИКОНОМИКА КУЛТУРА ТЕХНОЛОГИИ СПОРТ ЛЮБОПИТНО КРОСС-ФОТО АНАЛИЗИ ИНТЕРВЮТА КОМЕНТАРИ ВАЛУТИ ХОРОСКОПИ ВРЕМЕТО НОВИНИ ОТ ДНЕС НОВИНИ ОТ ВЧЕРА ЦЪРКОВЕН КАЛЕНДАР ИСТОРИЯ НАУКА ШОУБИЗНЕС АВТОМОБИЛИ ЗДРАВЕ ТУРИЗЪМ РОЖДЕНИЦИТЕ ДНЕС ПРЕГЛЕД НА ПЕЧАТА ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ ТЕМИ И ГОСТИ В ЕФИРА ПРАВОСЛАВИЕ


Copyright © 2002 - 2024 CROSS Agency Ltd. Всички права запазени.
При използване на информация от Агенция "КРОСС" позоваването е задължително.
Агенция Кросс не носи отговорност за съдържанието на външни уебстраници.