- 03 Дек 2024 |
- USD / BGN 1.8615
- GBP / BGN 2.3593
- CHF / BGN 2.0994
- Радиация: София 0.11 (µSv/h)
- Времето: София 0°C
10 000 послания на доброто пътуват със столичани в метрото през ноември
08 Ноември 2024 | 10:13
/КРОСС/ 10 000 послания на доброто ще стигнат до 10 000 различни точки на София чрез пътниците на столичното метро и старта на коледната кампания на Coca-Cola „Един Дядо Коледа не стига". Стремежът доброто да се разпространява и споделя с останалите е акцент в кампанията, която за втора година ще вдъхновява и умножава добрината чрез редица активности през ноември и декември в цялата страна.
В два от уикендите на ноември - 9-10 и 16-17, на станция „Витоша" (входът от Paradise Center) от 16:00 часа гражданите и гостите на столицата ще получават „Карти на добрината" с вдъхновение да предадат нататък жестове на внимание. Приемайки предизвикателството да направят добро дело, пътниците ще могат да се възползват от безплатен билет за метрото.
„Тази година поставяме специален акцент върху изживяванията в кампанията, за да насърчим, вдъхновим и разпространим добрината. Вярваме, че доброто събира хората заедно. Затова целта ни тази Коледа е да помогнем добротата да достигне до всички краища на България и да напомним, че истинската магия на сезона се крие във връзката между хората. Да предадеш доброто нататък е мило напомняне, че дори един малък жест може да ни вдъхнови да бъдем Дядо Коледа за някого, показвайки как истинската магия на празниците се умножава и свързва хората.", сподели Петя Балаука, маркетинг директор на Кока-Кола България.
И този празничен сезон Coca-Cola ще събира хората в България чрез поредица от изживявания на живо. „Коледният камион на добрината" ще разпространява послания на доброто през целия декември. Турнето ще потопи хората в магията на празниците с различни активности на място и ще ги вдъхнови да предават доброто там, където са. Следвайки ценностите да подарява щастливи моменти и да създава магия, Coca-Cola посвещава част от празничните си дейности на хората, които са в риск да останат сами през този период на годината в партньорство с местни благотворителни организации.
Коледният дух ще бъде навсякъде и със световно признатата телевизионна реклама на Coca-Cola „Един Дядо Коледа не стига", която е заснета в България.
Тази Коледа Coca-Cola сбъдва още желания, подарява магични моменти и подготвя изненади в националната си кампания. Голямата награда е незабравимо пътешествие до дома на Дядо Коледа - Лапландия. Всеки може да участва, като сподели добрина през Coca-Cola App. В приложението се крият още вълнуващи награди, готови да бъдат грабнати на момента или чрез томбола. Потребителите ще могат да регистрират кодове под капачката или езичето на освежаващата си напитка, да събират специална валута за награди, да играят в игри и да участват в различни промоции. Повече информация за игрите и условията можете да намерите тук, както и в мобилното приложение Coca-Cola App.
Повече информация за Компанията Кока-Кола:
Компанията Кока-Кола (The Coca-Cola Company, NYSE: KO) е водеща компания за безалкохолни напитки, чиито продукти се продават в над 200 държави. Мисията ѝ е да освежи света и да вдъхнови положителна промяна. В допълнение на иконичния бранд Coca-Cola, заедно с Fanta, Sprite и Schweppes, портфолиото ѝ включва някои от най-предпочитаните марки по целия свят: студени чайове, вода, сокове и нектари, кафе, спортни напитки, смутита, напитки от соя и много други. Компанията Кока-Кола непрестанно развива и трансформира своето портфолио, като намалява захарта в напитките и лансира на пазара иновативни продукти. Кока-Кола се стреми да оказва положително влияние върху живота на хората, общностите и планетата чрез възстановяване и опазване на водните ресурси, рециклиране на опаковки, устойчиви практики за снабдяване и намаляване на въглеродните емисии в цялата верига. Заедно с бутилиращите партньори Системата на Кока-Кола наема над 700 000 души, като по този начин помага за създаването на работни места по цял свят. В България Системата на Кока-Кола се състои от 5 компании и играе важна роля в националната икономика, осигурявайки работа на 3270 души. Нейното икономическо въздействие в България за 2023 г. се изразява в добавена стойност от близо един милиард лева по цялата верига на стойността. Всеки 1 лев, похарчен за напитки на Coca-Cola, води до 0,75 лв. приход за България, а икономическият принос възлиза на 0,5% от БВП на страната.
Научете повече на www.coca-colacompany.com и www.coca-cola.bg.