• 30 Окт 2024 |
  •  USD / BGN 1.8153
  •  GBP / BGN 2.3559
  •  CHF / BGN 2.0876
  • Радиация: София 0.11 (µSv/h)
  • Времето:  София 0°C

Първите плъгинхибридни Honda CR-V - вече в България

Първите плъгинхибридни Honda CR-V - вече в България

/КРОСС/ Първите бройки от плъгинхибридната версия на шестата генерация на Honda CR-V пристигнаха в България в разгара на летния сезон. Официалната премиера пред широката публика ще се състои по време на Автомобилен салон София 2024. Вариантът e:PHEV е само с предно предаване, но и той като пълния хибрид разполага с режим за сняг. Визуално се отличава от CR-V e:FHEV по оформлението на широките отвори на радиаторната си решетка.

Задвижващата система

Двигателят с вътрешно горене и в двете версии е бензинов, 2,0-литров, 4-цилиндров, с директно впръскване по цикъл на Atkinson с макс. мощност 148 к.с. Съчетан е с мощен електрически мотор с максимални 184 к.с.

Разработена на основата на доказалата се вече система e:HEV за самозареждащи се хибриди, батерията на e:PHEV е с по-голям капацитет (17,7 кВтч) и с олекотно вградено зарядно. Това увеличено електрическо подпомагане означава, че двигателят може да работи на по-ниски обороти и доста по-безшумно и икономично. Високоволтовата батерия позволява и пробег от 81 км само в електрически режим. Съответно стойностите са вече 18 г/км вредни емисии и разход от едва 0,8 л/100 км при напълно заредена батерия. При пълен спад на заряда ѝ стойностите ще се увеличат, тъй като в този случай автомобилът се превръща в традиционен хибрид, сравним с варианта e:HEV с предно предаване.

Двете версии са с еднакви размери, но на фона на изключително ниския разход на плъгинбридния вариант резервоарът му е с обем от едва 46,5 л срещу 57 л при пълния хибрид.

Зареждане

Портът за зареждане е разположен над предния ляв калник и се отваря с едно натискане на капачето. При системата e:PHEV блокът за управление на зареждането е свързан с нагревателя на батерията и това е чудесно решение при студено време с минусови температури. Когато температурата на високоволтовата батерия е 25 градуса, новият CR-V постига 100-процентов заряд само за 2,5 часа, благодарение на мощността на зарядното устройство от 6,8 кВт.

Като част от свързаните услуги за системата e:PHEV потребителите могат предварително да планират зареждането да се случва в най-удобното време и при най-изгодни цени на електричеството.

Най-безопасният CR-V

И за двете версии е валидно, че това е най-безопасният CR-V благодарение на новата конструкция на каросерията и подобрените технологии. Това е първият автомобил с Honda SENSING 360, пакет от асистенти и системи, действащи в радиус от 360 градуса.

Версията e:PHEV разполага с допълнителна напречна греда на пода за повишена защита на интелигентния блок на захранването (IPU) и пътниците в случай на страничен удар. Въздушните възглавници са общо 11 на брой, в това число и предна централна за защита на пътника и шофьора при евентуален удар между телата им. Налична е още една нова за коленете в зоната на предните две седалки.

От 119 990 лв. с ДДС започват цените на автомобила на българския пазар.

*Източник: www.honda.bg

 

 

 

ВАШИЯТ FACEBOOK КОМЕНТАР
ВАШИЯТ КОМЕНТАР
Вашето име:
Коментар:
Публикувай
  • ПОСЛЕДНИ НОВИНИ
    БЪЛГАРИЯ
    ИКОНОМИКА
    ПОЛИТИКА
  • ОПЦИИ
    Запази Принтирай
    СПОДЕЛИ
    Twitter Facebook Svejo
    Вземи кратка връзка към тази страница

    копирайте маркирания текст

  • реклама

БЪЛГАРИЯ СВЯТ РУСИЯ ПОЛИТИКА ИКОНОМИКА КУЛТУРА ТЕХНОЛОГИИ СПОРТ ЛЮБОПИТНО КРОСС-ФОТО АНАЛИЗИ ИНТЕРВЮТА КОМЕНТАРИ ВАЛУТИ ХОРОСКОПИ ВРЕМЕТО НОВИНИ ОТ ДНЕС НОВИНИ ОТ ВЧЕРА ЦЪРКОВЕН КАЛЕНДАР ИСТОРИЯ НАУКА ШОУБИЗНЕС АВТОМОБИЛИ ЗДРАВЕ ТУРИЗЪМ РОЖДЕНИЦИТЕ ДНЕС ПРЕГЛЕД НА ПЕЧАТА ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ ТЕМИ И ГОСТИ В ЕФИРА ПРАВОСЛАВИЕ


Copyright © 2002 - 2024 CROSS Agency Ltd. Всички права запазени.
При използване на информация от Агенция "КРОСС" позоваването е задължително.
Агенция Кросс не носи отговорност за съдържанието на външни уебстраници.