• 26 Дек 2024 |
  •  USD / BGN 1.8819
  •  GBP / BGN 2.3566
  •  CHF / BGN 2.0949
  • Радиация: София 0.11 (µSv/h)
  • Времето:  София 0°C

Полезността и необходимостта от чат приложението към НТЛ за деца 116 111 на ДАЗД дискутираха ученици в Ловеч и Троян

Полезността и необходимостта от чат приложението към НТЛ за деца 116 111 на ДАЗД дискутираха ученици в Ловеч и Троян

/КРОСС/ Какви са най-честите причини, за да бъдат потърсени консултантите на Националната телефонна линия за деца 116 111 на Държавната агенция за закрила на детето и чат приложението към нея. Какво се случва, ако се подаде сигнал, онлайн разговора в чата с реален човек ли е или е чат бот, как да се прескочи бариерата, която спира споделянето между децата и възрастните и още десетки въпроси зададоха осмокласниците от Профилираната езикова гимназия "Екзарх Йосиф I" в град Ловеч.

Теми като емоционалната интелигентност, емпатията и насърчаването на споделянето, както между децата и възрастните, така и между самите подрастващи, също бяха част от дискусията.

Повече от един час с много интерес и активно участие учениците споделиха защо е наистина необходимо да има възможност децата спокойно, анонимно и безплатно да потърсят подкрепа и съвет, когато нещо ги тревожи, но се притесняват да го споделят с родителите и учителите си.

Заместник-председателят на Държавната агенция за закрила на детето Ивайла Касърова и Георги Иванов, психолог и държавен експерт в ДАЗД отговориха на ученическите въпроси и подробно запознаха децата с дейността на Националната телефонна линия за деца 116 111 и чат приложението към нея.

Националната телефонна линия за деца 116 111 на ДАЗД е на разположение на децата и възрастните, които полагат грижи за тях 24 часа, седем дни в седмицата, анонимно и безплатно. Чат приложението към момента е активно всеки вторник и четвъртък от 14:00 до 16:00 ч., обясниха представителите на ДАЗД по време на среша с учениците от шести и седми клас в Основно училище „Св. Св. Кирил и Методий" в гр. Ловеч.

Повече деца или възрастните, които полагат грижи за тях се обаждат на Националната телефонна линия за деца 116 111 на ДАЗД, кой отговаря на онлайн разговорите, какви са най-честите въпроси към консултантите в чат приложението бяха само част от темите, които учениците от пети, шести и седми клас в Основно училище "Иван Хаджийски" в гр. Троян.

Чат приложението е достъпен за всяко дете през официалната интернет страница на Националната телефонна линия за деца на ДАЗД - 116111.bg. Единствената информация, която се изисква при започване на онлайн разговора е за годините и пола на детето, обясниха представителите на ДАЗД.

Националната телефонна линия за деца 116 111 на Държавната агенция за закрила на детето и чат приложението към нея беше тема на среща с ученици в осми и девети клас в Професионалната гимназия по механоелектротехника "Академик Ангел Балевски" в гр. Троян.

 

 

ВАШИЯТ FACEBOOK КОМЕНТАР
ВАШИЯТ КОМЕНТАР
Вашето име:
Коментар:
Публикувай
  • ПОСЛЕДНИ НОВИНИ
    БЪЛГАРИЯ
    ИКОНОМИКА
    ПОЛИТИКА
  • ОПЦИИ
    Запази Принтирай
    СПОДЕЛИ
    Twitter Facebook Svejo
    Вземи кратка връзка към тази страница

    копирайте маркирания текст

  • реклама

БЪЛГАРИЯ СВЯТ РУСИЯ ПОЛИТИКА ИКОНОМИКА КУЛТУРА ТЕХНОЛОГИИ СПОРТ ЛЮБОПИТНО КРОСС-ФОТО АНАЛИЗИ ИНТЕРВЮТА КОМЕНТАРИ ВАЛУТИ ХОРОСКОПИ ВРЕМЕТО НОВИНИ ОТ ДНЕС НОВИНИ ОТ ВЧЕРА ЦЪРКОВЕН КАЛЕНДАР ИСТОРИЯ НАУКА ШОУБИЗНЕС АВТОМОБИЛИ ЗДРАВЕ ТУРИЗЪМ РОЖДЕНИЦИТЕ ДНЕС ПРЕГЛЕД НА ПЕЧАТА ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ ТЕМИ И ГОСТИ В ЕФИРА ПРАВОСЛАВИЕ


Copyright © 2002 - 2024 CROSS Agency Ltd. Всички права запазени.
При използване на информация от Агенция "КРОСС" позоваването е задължително.
Агенция Кросс не носи отговорност за съдържанието на външни уебстраници.