• 15 Май 2025 |
  •  USD / BGN 1.7441
  •  GBP / BGN 2.3242
  •  CHF / BGN 2.0829
  • Радиация: София 0.11 (µSv/h)
  • Времето:  София 0°C

ЧЕЗ Електро осигури възможност за дистанционно договориране с доставчик от последна инстанция

ЧЕЗ Електро осигури възможност за дистанционно договориране с доставчик от последна инстанция

Дружеството създаде уеб портал за извършване на проверка за сключен договор и подаване на заявки за договор с „ЧЕЗ Електро България" АД като лицензиран ДПИ

/КРОСС/ От началото на тази година „ЧЕЗ Електро България" АД улесни клиентите, които излизат на свободен пазар на електроенергия, като чрез специален уеб портал осигури възможност за електронна проверка за наличен договор с Доставчик от последна инстанция и сключване на договор с дружеството, като лицензиран ДПИ.
Новият уеб портал е достъпен на адрес https://dpi.cez.bg/dpi, както и през корпоративния сайт cez.bg, в секция „е-Услуги" и в секция „Свободен пазар" подсекция „Доставчик от последна инстанция". Приложението позволява генерирането, електронното подписване и изпращане за е-подпис от страна на „ЧЕЗ Електро България" АД на договор с ДПИ. За работа и достъп до Портала е необходимо потребителят, проверяващ съответната информация или подаващ заявление за сключване на договор с ДПИ, да има активен и включен Класифициран електронен подпис.

Обработката на заявките се осъществява в съответствие с публикуваните на страницата Правила за сключване на договор с ДПИ и Правила за ползване на услугата електронна заявка за договор с доставчик от последна инстанция „ЧЕЗ Електро България" АД.
Новата електронна услуга ще намали значително необходимостта от посещение в търговски център или офис на компанията от излизащи на свободен пазар физически и юридически лица, както и търговци на електрическа енергия, представляващи клиенти. Наличието на договор за доставка на електроенергия от ДПИ е задължително условие за участие на клиенти на свободен пазар и е част от процедурата за смяна на доставчик. „ЧЕЗ Електро България" АД е лицензиран Доставчик от последна инстанция за клиентите, присъединени към разпределителната мрежа на лицензионната територия на „ЧЕЗ Разпределение България" АД.
„ЧЕЗ Електро България" АД разработи и поддържа над 30 вида съвременни услуги, осигуряващи удобство и сигурност на клиентите. Предлаганите от Дружеството възможности за дистанционно обслужване и различни електронни услуги - е-фактура, е- разплащания, смс известяване, проверка на сметка, получаване на оферта, подписване на договор и др., гарантират ефективна и безопасна комуникация между клиентите и дружеството от разстояние.
На разположение на потребителите са информационната линия на „ЧЕЗ Електро България" АД, достъпна на номер 0700 10 010, имейла info@cezelectro.bg, както и фейсбук-профила @cezelectrobg.

 

ВАШИЯТ FACEBOOK КОМЕНТАР
ВАШИЯТ КОМЕНТАР
Вашето име:
Коментар:
Публикувай

БЪЛГАРИЯ СВЯТ РУСИЯ ПОЛИТИКА ИКОНОМИКА КУЛТУРА ТЕХНОЛОГИИ СПОРТ ЛЮБОПИТНО КРОСС-ФОТО АНАЛИЗИ ИНТЕРВЮТА КОМЕНТАРИ ВАЛУТИ ХОРОСКОПИ ВРЕМЕТО НОВИНИ ОТ ДНЕС НОВИНИ ОТ ВЧЕРА ЦЪРКОВЕН КАЛЕНДАР ИСТОРИЯ НАУКА ШОУБИЗНЕС АВТОМОБИЛИ ЗДРАВЕ ТУРИЗЪМ РОЖДЕНИЦИТЕ ДНЕС ПРЕГЛЕД НА ПЕЧАТА ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ ТЕМИ И ГОСТИ В ЕФИРА ПРАВОСЛАВИЕ


Copyright © 2002 - 2025 CROSS Agency Ltd. Всички права запазени.
При използване на информация от Агенция "КРОСС" позоваването е задължително.
Агенция Кросс не носи отговорност за съдържанието на външни уебстраници.